تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: سه شنبه، 31 فروردینماه 1389  

 

دسته‌بندی کاربران فیس‌بوک برمبنای علایق شخصی

 
 

فیس‌بوک به تازگی صفحات اجتماعی را راه‌اندازی کرده که کاربران را برمبنای آنچه که دوست دارند، دسته‌بندی کرده و احتمالا هدف‌های وسوسه‌کننده‌ای برای تبلیغات‌کنندگان به وجود می‌آورد.  

 
 

فیس‌بوک به تازگی صفحات اجتماعی را راه‌اندازی کرده که کاربران را برمبنای آنچه که دوست دارند، دسته‌بندی کرده و احتمالا هدف‌های وسوسه‌کننده‌ای برای تبلیغات‌کنندگان به وجود می‌آورد.

به گزارش ایسنا، فیس‌بوک برمبنای علاقه‌مندی ابراز شده از سوی اعضای این شبکه اجتماعی در حال ایجاد صفحات وب اختصاص یافته به موضوعاتی مانند موسیقی، آشپزی یا یوگاست.

به گفته یکی از مهندسان فیس‌بوک، کاربرانی که هوادار موضوعات می‌شوند، دارای صفحات وب اختصاصی متداول خود خواهند بود.

صفحات اجتماع یا Community Pages نوع جدیدی از صفحه فیس‌بوک است که به موضوع یا تجربه‌ای اختصاص یافته و به طور کلی به اجتماعی متعلق است که با آن در ارتباط است و مانند صفحات رسمی برای شرکت‌ها، سازمان‌ها و چهره‌های عمومی به کاربران امکان می‌دهد با کسانی که دارای علاقه‌مندی‌های مشترکی هستند، ارتباط داشته باشند.

طبق اعلام فیس‌بوک، صفحات اجتماع گردهمایی‌هایی برای اشتراک‌گذاری اندیشه‌ها، تجارب یا نگاه درونی به موضوعات خواهد بود.

این صفحات با اطلاعاتی که معمولا از مرجع‌های آنلاین مانند ویکی‌پدیا تهیه شده‌اند، آغاز می‌شوند اما فیس‌بوک قصد دارد علاقه مندی مردم به موضوعات برای مشارکت در اطلاعات را فهرست‌بندی کند.

فیس‌بوک به تازگی گزینه "هوادار شدن" را با گزینه "لایکس" یا دوست داشتن عوض کرده که اعضا می‌توانند برروی آن کلیک کنند.

این اخبار در حالی منتشر می‌شود که بر اساس گزارش‌های تایید نشده، فیس‌بوک در حال برنامه‌ریزی است تا به اعضای خود امکان دهد هر جا در اینترنت "لایکس" را نشان دهند و موارد مورد علاقه خود را به پروفایل‌شان در این شبکه اجتماعی اضافه کنند.

نظرسنجی از اعضای گروه‌ها برمبنای آنچه که دوست دارند به فیس‌بوک فرصت سرمایه‌گذاری برروی تبلیغاتی را می‌دهد که علاقه‌مندی‌های افراد را هدف می‌گیرند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed