تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: حریم خصوصی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 30 فروردینماه 1389  

 

نارضایتی کاربران فیس‌بوک از تضعیف حریم خصوصی

 
 

کاربران فیس‌بوک درباره حریم خصوصی آنلاین بسیار حساس بوده و این مساله در بررسی جدیدی که به تازگی منتشر شده کاملا آشکار است. 

 
 

کاربران فیس‌بوک درباره حریم خصوصی آنلاین بسیار حساس بوده و این مساله در بررسی جدیدی که به تازگی منتشر شده کاملا آشکار است.

به گزارش ایسنا، یافته‌های بررسی سوفوس نشان می‌دهد که کاربران در سراسر جهان از تغییراتی که فیس‌بوک قصد دارد در سیاست‌های حریم خصوصی خود صورت دهد، رضایت ندارند.

در نظرسنجی سوفوس از 680 خواننده صفحه فیس‌بوک و وب‌سایت این شرکت امنیتی، اکثر کاربران فیس‌بوک (95 درصد) بر این باورند که تغییرات حریم خصوصی نکته بدی است و درصد بسیار اندکی از کاربران این سایت (سه درصد) وجود دارند که تغییرات پیشنهاد شده از سوی فیس‌بوک برای آنان روشن نبوده و دو درصد نیز از این تغییرات حمایت کرده‌اند.

این بررسی پس از این که فیس‌بوک در ماه مارس 2010 پیشنهاد کرد شماری از تغییرات در حریم خصوصی این سایت انجام بگیرد، صورت گرفت. این تغییرات به وب‌سایت‌های دیگر از پیش تایید شده امکان می‌دهد به اطلاعات شخصی کاربرانی که عضو فیس‌بوک شده‌اند و تصور می‌کنند اطلاعاتشان توسط این سایت شبکه اجتماعی با دیگران در میان گذاشته نمی‌شود، دسترسی داشته باشند.

طبق اعلام سوفوس، کاربرانی که پس از ورود به فیس‌بوک از وب‌سایت‌های شرکت‌های شخص ثالث بازدید می‌کنند، اطلاعات شخصی از جمله نام کاربری، تصویر پروفایل، دوستان و حتی تماسهایشان را به آن‌ها می‌دهند.

این اشتراک‌گذاری اطلاعات از سوی اکثر کاربران فیس‌بوک مورد استقبال قرار نگرفته اما فیس‌بوک می‌گوید که این ویژگی به شمار معدودی از سایت‌های از پیش تایید شده عرضه خواهد شد. به‌علاوه کاربران این حق را دارند تا درصورت عدم رضایت ویژگی مذکور را غیرفعال کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed