تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 30 فروردینماه 1389  

 

کمک ناخواسته اپل به گوگل

 
 

تلاش اپل برای حضور گسترده و قدرتمندانه در دنیای تبلیغات آنلاین به کمک گوگل آمده تا بتواند یکی از خریدهای تجاری مهم خود را محقق کند. 

 
 

تلاش اپل برای حضور گسترده و قدرتمندانه در دنیای تبلیغات آنلاین به کمک گوگل آمده تا بتواند یکی از خریدهای تجاری مهم خود را محقق کند.

به گزارش فارس به نقل از اینترنت ویک، گوگل مدتی است که قصد دارد شرکت AdMob که در زمینه تبلیغات آنلاین فعال است را خریداری کند و از تخصص این شرکت برای افزایش دامنه فعالیت های خود استفاده کند، اما کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا و برخی رقبای گوگل این شرکت را به انحصارطلبی تجاری متهم کرده و در نتیجه تحقق خواسته های گوگل را با مشکل مواجه کرده بودند.

اما اپل به تازگی از راه اندازی سرویس تبلیغاتی تحت وب خود موسوم به iAd خبر داده که از شیوه هایی مشابه با تبلیغات متنی و تصویری گوگل برای جذب کاربران استفاده می کند. با حضور اپل در این حوزه اتهام انحصارطلبی گوگل کمرنگ شده و به احتمال زیاد این شرکت می تواند بدون مشکل جدی خرید خود را انجام دهد.

اریک اشمیث رییس گوگل به تازگی ضمن ابراز امیدواری در این زمینه تصریح کرده که گوگل از رقابت با یک رقیب تازه در این حوزه خوشحال می شود و این مساله را نشانه ای از رقابتی بودن این بازار می داند.

قرار است اپل سیستم تبلیغاتی iAd خود را بر روی گوشی آیفون و رایانه لوحی آی پد آزمایش کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed