تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: همایش

تاریخ ارسال: دوشنبه، 23 فروردینماه 1389  

 

نشست بررسی بهره‌گیری از فضای مجازی برای پیشبرد دیپلماسی عمومی آمریکا

 
 

یک مرکز آمریکایی در نظر دارد نشستی را با حضور کارشناسان درباره دیپلماسی عمومی که تسلط بیشتر واشنگتن بر سایر کشور ها را دنبال می‌کند، برگزار کند.  

 
 

خبرگزاری فارس - یک مرکز آمریکایی در نظر دارد نشستی را با حضور کارشناسان درباره دیپلماسی عمومی که تسلط بیشتر واشنگتن بر سایر کشور ها را دنبال می‌کند، برگزار کند.

مرکز مطالعات استراتژیک و بین الملل (CSIS) قصد دارد نشستی را با عنوان "دیپلماسی عمومی و سیاست خارجی در عصر تکنولوژی " برگزار کند.

این نشست سه شنبه 13 آوریل (24 فرودین) برگزار می‌شود و انتظار می‌رود ابزارهای ارتباطی مانند شبکه‌های اجتماعی، بویژه در عرصه فضای مجازی در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

کارشناسان دیپلماسی عمومی آمریکا معتقدند: آمریکا سعی می‌کند به منظور مشارکت دادن بیشتر مردم جهان در گفتگو‌ها و بازخوردها به کمک تکنولوژی‌های ارتباطی وب 2 و رسانه‌های جدید ارتباطی مانند "سکند لایف " (Second Life)، "فیس بوک " (Facebook)، "یوتیوب " (Youtube) و " مای اسپیس " (MySpace) اهداف خود را در عرصه دیپلماسی عمومی پیاده سازی کند.

رسانه‌های جدید با ایجاد امکان تعامل متقابل امکانی که 10 یا 15 سال گذشته قابل تصور نبوده است؛ فرآیندهای دیپلماسی عمومی را در کشورهای هدف سامان می‌دهند.

یکی از مشکلات دیپلماسی عمومی آمریکا بازاریابی است که به خاطر عدم وجود وضوح کافی در پیام است. کارشناسان دیپلماسی عمومی آمریکا معتقدند این مشکل می تواند با استفاده از تبلیغات حل شود که تکنولوژی‌های جدید می تواند این کار را تسهیل کند.

شرکت کنندگان در این نشست عبارتند از:

جارِد کوهن: عضو مجموعه برنامه‌ریزی سیاستی در زمینه‌های؛ ضد افراطی‌گری، دیپلماسی عمومی و تکنولوژی‌های جدید است.

جیمز گلسمن: معاون پیشین وزیر امور خارجه آمریکا در دیپلماسی عمومی و امور عمومی.

شروین پیشه‌ور: بنیانگذار و عضو هیئت مدیره بازیهای شبکه‌ای-اجتماعی (Social Gaming Network)

خوآن کارلوس زاراته: معاون مشاور امنیت ملی در مبارزه با تروریسم.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed