تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: شنبه، 21 فروردینماه 1389  

 

مدیر فن‌آوری یاهو استعفا کرد

 
 

مدیر فن‌آوری و معاون محصولات یاهو پس از گذشت اندکی بیش از یک سال از ارتقای خود، از سمتش کناره‌گیری کرد. 

 
 

مدیر فن‌آوری و معاون محصولات یاهو پس از گذشت اندکی بیش از یک سال از ارتقای خود، از سمتش کناره‌گیری کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس بیانیه یاهو، Ari Balogh برای دلایل شخصی استعفا کرده و تا سوم ماه ژوئن در این شرکت خواهد ماند؛ انتظار می‌رود جایگزین وی ظرف هفته‌های آینده از سوی این شرکت منصوب شود.

بر اساس این گزارش، Balogh که در ماه فوریه 2008 به یاهو پیوسته بود در بیانیه ارایه شده توسط این شرکت مشکلات خانوادگی را دلیل تصمیم خود عنوان کرد.

وی که مسوول محصولات مصرف‌کننده و تبلیغات جهانی است در حالی یاهو را ترک می‌کند که این شرکت اینترنتی برای احیای مجدد رشد و تعریف دوباره این شرکت تحت رهبری کارول بارتز، مدیر اجرایی آن پیگیر تلاش‌هایش است.

یک ماه پس از این که بارتز در ماه ژانویه 2008 به سمت مدیر اجرایی یاهو منصوب شد، به سازماندهی بزرگی در ساختار مدیریتی یاهو دست زده و گروه‌های مختلف فن‌آوری و محصولات را در یک گروه واحد به سرپرستی Balogh یکی کرد.

یاهو که یکی از مقصدهای آنلاین محبوب در آمریکا به شمار می‌رود، در بازار جست‌وجو تحت‌الشعاع گوگل قرار گرفته و با رقابت فزاینده از سوی سایت‌های شبکه اجتماعی مانند فیس بوک مواجه است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed