تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: پیامک

تاریخ ارسال: شنبه، 21 فروردینماه 1389  

 

پیگیری مرسولات پست پیشتاز با پیامک

 
 

معاون شرکت‌ پست گفت: پیگیری مردم برای مرسولات پیشتاز خود از طریق پیامک کم است در حالی که این روش بهترین و سریع‌ترین روش به شمار می‌رود. 

 
 

معاون شرکت‌ پست گفت: پیگیری مردم برای مرسولات پیشتاز خود از طریق پیامک کم است در حالی که این روش بهترین و سریع‌ترین روش به شمار می‌رود.

مجتبی نصیری ـ‌ معاون فنی شرکت‌ پست - در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سیستم رهگیری مرسولات پستی از طریق پیامک با ارسال بارکد مرسوله که در هنگام ارسال مرسولات از طریق دفتر پستی به شخص داده می‌شود.

وی گفت: مردم می‌توانند مرسولات پیشتاز خود را از طریق پیامک پیگیری کنند؛ در این روش متقاضی با تایپ حرف لاتین R و تایپ شماره بارکد خود که 10 رقمی یا 20 رقمی است و ارسال آن به شماره 2000441 می‌تواند از آخرین وضعیت مرسوله خود آگاهی یابد.

معاون فنی شرکت‌ پست ادامه داد: در روش اینترنتی هم متقاضی باید به اینترنت دسترسی داشته باشد تا بتواند برای رهگیری و پی‌گیری مرسوله خود به سایت پست مراجعه کرده و از مرسوله خود آگاهی یابد و این در حالیست که در روش پیامک این کار سریع‌تر و راحت‌تر انجام شده و در هر جایی امکانپذیر است.

او ادامه داد: دفاتر پستی موظفند اطلاعات خود را در ارتباط با مرسولات پیشتاز در پایان هر روز به دفتر مرکزی ارسال کنند و مراحل بعدی تجزیه و توزیع آن‌ها نیز باید در پایان هر روز از دفاتر ارسال شود و متقاضی می‌تواند با ارسال پیامک از آخرین وضعیت مرسوله خود آگاهی ‌یابد.

وی ادامه داد: اگر مرسوله متقاضی در دفتر قبول باشد یا در مرکز تجزیه و مبادلات تهران یا هر جای دیگر، اطلاعات دقیقا برای او ارسال می‌شود و این بهترین روش است اما کم‌تر از آن استفاده می‌شود.

به گزارش ایسنا وی پیش از این در گفت‌و‌گو با ایسنا با اشاره به ایجاد امکان مشاهده امضای‌گیرندگان مرسولات پیشتاز از طریق پرتال پست گفته بود: فرستنده مرسولات پیشتاز بعد از ارسال مرسوله می‌تواند امضای شخص‌گیرنده را برروی سایت مشاهده کرده و متوجه شود که مرسوله آن‌ها به دست گیرنده رسیده است یا خیر.

وی با بیان این که این کار به‌صورت آزمایشی از 22 بهمن‌ماه آغاز شده و در حال حاضر تقریبا در همه استان‌ها راه‌اندازی شده است، اظهار کرده بود: تا پیش از آن ارسال‌کنندگان مرسولات پیشتاز فقط قادر به رهگیری مرسوله با کد رهگیری از طریق پورتال شرکت پست بودند اما از این پس ارسال‌کنندگان این نوع مرسولات می‌توانند بعد از ارسال مرسوله امضای شخص گیرنده مرسوله را مشاهده کنند. البته زمانی که توزیع‌کنندگان به دستگاه‌های PDA تجهیز شوند امکان مشاهده آنلاین امضای گیرنده هم میسر خواهد شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed