بزرگترین سازنده تلفن همراه جهان با هدف رقابت با آی تیونز اپل، سرویس دانلود آهنگش را در بازار کلیدی چین راهاندازی کرد.
به گزارش ایسنا، چین بزرگترین بازار تلفن همراه جهان است و به گفته تحلیلگران، راهاندازی سرویس Comes with Music نوکیا مهم به شمار رفته اما این سرویس شاهد رونق کندی در مناطق دیگر بوده و از نظر محبوبیت پایینتر از آی تیونز اپل قرار دارد.
طبق اعلام نوکیا، خریداران هشت مدل از تلفنهای ساخت این شرکت در سراسر چین میتوانند دسترسی نامحدودی به فهرست دانلود آهنگهای چهار شرکت موسیقی بزرگ آمریکایی و دو شرکت چینی داشته باشند.
بر اساس این گزارش قیمتهای مدلهای تلفنی که تحت پوشش این سرویس قرار میگیرند صرفنظر از مالیات و یارانه محلی از 140 یورو آغاز میشود.
نوکیا که سرویس موسیقی خود را طی 18 ماه در 30 بازار راهاندازی کرده با هدف گرفتن بازارهای نوظهور قصد دارد این سرویس را در هند نیز ارایه کند.
سرویس Comes With Music که در سال 2008 برای نخستین بار در انگلیس راهاندازی شد، به کسانی که تلفنهای تحت پشتیبانی نوکیا را خریداری میکنند، امکان میدهد از مجموع شش میلیون قطعه آهنگ نوکیا هر تعداد آهنگ که مایلند دانلود و نگهداری کنند.