تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: جمعه، 20 فروردینماه 1389  

 

کودکان ۶۳ درصد بیشتر از قبل وارد دنیای آنلاین می‌شوند

 
 

نتایج بررسی‌های جدید مرکز Nielsen Online نشان داد، کودکانی که در سن 2 تا 11 سالگی به‌سر می‌برند، 63 درصد بیشتر از 5 سال قبل خود در دنیای آنلاین حضور دارند.  

 
 

نتایج بررسی‌های جدید مرکز Nielsen Online نشان داد، کودکانی که در سن 2 تا 11 سالگی به‌سر می‌برند، 63 درصد بیشتر از 5 سال قبل خود در دنیای آنلاین حضور دارند.

به گزارش فارس به نقل از سی‌نت، کودکان این دوره سنی در ماه مارس از سال جاری میلادی به‌طور میانگین 11 ساعت آنلاین بوده‌اند که پیش‌تر این رقم برای مدت مشابه سال 2005 تنها 7 ساعت گزارش شده بود.

طی پنج سال گذشته تعداد کودکان آنلاین آمریکا با افزایش 18 درصدی به 16 میلیون نفر رسیده و در مقابل، تعداد کل جمعیت آنلاین این کشور تنها 10 درصد رشد کرده است.
به گفته کارشناسان، جوانان هم‌اکنون 5/9 درصد از جمعیت شبکه‌های اجتماعی آنلاین را شامل می‌شوند.

به گفته مرکز Nielsen و به نقل از دفتر آمارگیری آمریکا، در حالی که بین سال‌های 2005 تا 2010 میلادی تعداد کلی کودکان زیر 14 سال یک درصد کاهش می یابد، در این دوره زمانی میزان حضور آنلاین این گروه نسبت به گذشته افزایش چشمگیر خواهد داشت.

این نتایج در زمینه جنسیت کودکان نیز منتشر شده است. در مارس سال جاری پسران 2 تا 11 سال 7 درصد بیشتر از دختران گروه سنی مشابه در دنیای آنلاین حضور داشته‌اند. در این میان، دختران 9 درصد بیش از پسرها سایت‌های اینترنتی را رصد کرده‌اند.

در حال حاضر فایل‌های تصویری آنلاین بین کودکان، به خصوص پسرها محبوبیت فراوانی دارند. از بین تمام کودکان، در ماه می سال جاری پسرها 61 درصد فایل‌های ویدیویی آنلاین را مشاهده کرده‌اند که این رقم معادل 57 درصد زمانی است که کودکان صرف تماشای فایل‌های ویدیویی آنلاین کرده‌اند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed