تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 17 فروردینماه 1389  

 

گوگل ویو چیست؟

 
 

گوگل ویو یکی از سرویس‌های گوگل است که با وجود تبلیغ بسیاری که برایش شده اما چندان از سوی کاربران درک نشده است.  

 
 

گوگل ویو یکی از سرویس‌های گوگل است که با وجود تبلیغ بسیاری که برایش شده اما چندان از سوی کاربران درک نشده است.

به گزارش ایسنا، گوگل ویو با این که در مورد همکاری و ارتباط فوری است اما کانال موازی با محصولات موجود ندارد و به همین دلیل توضیح آن برای کسانی که از آن استفاده نکرده‌اند، دشوار است.

ویو توسط همان مهندسانی طراحی شده که مغز متفکر Google Maps بوده‌اند و به کاربر و همراهانش امکان می‌دهد از مکالماتشان اسنادی بسازند که گوگل آن‌ها را "ویو" می‌نامد.

افراد متعدد می‌توانند به‌صورت همزمان در داخل ویوها ویرایش و چت کنند. همچنین کاربر می‌تواند تصاویر، لینک‌های اینترنتی،‌ کلیپ‌های ویدیویی و نظرسنجی‌ها را به ویوها اضافه کنند و این تازه شروع است.

به کمک ردیف‌های رشد کننده اضافی ویو می‌توان همه نوع محتوای تعاملی را در آن‌ها جای داد. ویو امکان تایپ زنده را ارائه می‌کند، در نتیجه می‌توان اطلاعاتی را که مشارکت‌کنندگان دیگر وارد می‌کنند به صورت لحظه به لحظه مشاهده کرد.

گوگل سرویس ویو را به عنوان «آنچه که ایمیل در صورتی که امروز ابداع می‌شد، ممکن بود باشد» در دنیای پیام فوری، ویکی‌ها و اجتماعات آنلاین توصیف کرده است. اما در حالی که ایده اصلی ممکن است ابداع دوباره ایمیل بوده باشد، در عمل ویو بیش‌تر شبیه به اسناد گوگل است تا جی‌میل.

ویو به دنبال آن است که یک کپی ساده و میزبانی شده از مکالمات که هر کسی می‌تواند آن را مورد ویرایش و بحث قرار دهد، فراهم کند.

ویو شبیه ایمیل و به دلیل ماهیت گروهی، متفاوت از دیگر برنامه‌های وب است. اگر ویو پیشرفت کند یک شرکت می‌تواند سرور ویو اختصاصی خود را ایجاد کند که قادر خواهد بود مستقل از گوگل با سرورهای ویو دیگر ارتباط داشته باشد.

در حالی که ویو دربردارنده امکانات مشاهده شده در ایمیل، پیام فوری، ویکی‌ها و اجتماعات آنلاین است، جایگزین مستقیم هیچ کدام از این ابزار بویژه ایمیل نیست. در حالی که ابزار فوق‌العاده‌ای برای چند همکار و نوشته مورد گفت‌وگو است، فاقد بسیاری از امکانات مانند ذخیره کردن اسناد در ورد مایکروسافت یا فورمت PDF است که در اسناد گوگل مشاهده می‌شود.

در حال حاضر می‌توان ویوهای عمومی ایجاد کرد و حتی آن‌ها را در وب سایت‌های خارجی جا داد اما تنها کاربران ویوی که عضو سرویس شده‌اند، می‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed