تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: دوشنبه، 16 فروردینماه 1389  

 

چین بر فرهنگ اینترنت حاکم می‌شود

 
 

یک بررسی جهان نشان داد چین به نیروی فرهنگی حاکم بر اینترنت تبدیل خواهد شد و جای آمریکا را به‌عنوان هدایت‌کننده دنیای دیجیتالی می‌گیرد. 

 
 

یک بررسی جهان نشان داد چین به نیروی فرهنگی حاکم بر اینترنت تبدیل خواهد شد و جای آمریکا را به‌عنوان هدایت‌کننده دنیای دیجیتالی می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس این بررسی که ازسوی شرکت فلشمن هیلارد انجام گرفته، چینی‌ها با متوسط 34 ساعت در هفته استفاده رسانه‌یی، بزرگ‌ترین کاربران اینترنت و ایمیل بوده و 56 درصد از کل استفاده از رسانه را به خود اختصاص داده‌اند.

با وجودی که گوگل فعالیت‌هایش را در داخل کشور چین بر سر نگرانی‌های سانسور خاتمه داده اما به گفته مدیر اجرایی فلشمن، پژوهش در هفت کشوری که 48 درصد از کل جمعیت آنلاین را تشکیل می‌دهند، نشان داده که رشد نفوذ چین برروی بازارهای اینترنتی تثبیت شده‌تر ادامه دارد.

به گفته وی، چینی‌ها در مقایسه با بازارهای دیگر بیش‌تر امکان دارد که در تمامی رفتارهای آنلاین مشارکت کنند. چین در عرصه پژوهش، ارتباطات، بازرگانی، انتشار و سیار بودن در صدر است، در حالی‌که پیشروهای سنتی مانند انگلیس، آمریکا و حتی آلمان نسبت به باقی جهان عقب مانده‌اند.

بر اساس این گزارش البته هند نیز پس از تکمیل راه‌اندازی شبکه‌های نسل سوم، با شمار بالای کاربران تلفن همراه این توان را دارد تا به همراه چین برروی اینترنت تاثیر بگذارد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed