تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلفن همراه

تاریخ ارسال: یکشنبه، 15 فروردینماه 1389  

 

تلفن‌های همراه سه‌بعدی می‌شوند

 
 

یک شرکت ژاپنی محصولات الکترونیک مصرفی اعلام کرد که قصد دارد از سال جاری برای تلفنهای همراه و سایر دستگاههای قابل حمل نمایشگرهای سه بعدی بدون نیاز به عینکهای ویژه را تولید کند.  

 
 

یک شرکت ژاپنی محصولات الکترونیک مصرفی اعلام کرد که قصد دارد از سال جاری برای تلفنهای همراه و سایر دستگاههای قابل حمل نمایشگرهای سه بعدی بدون نیاز به عینکهای ویژه را تولید کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حال حاضر برای تماشای تصاویر سه بعدی بر روی پرده سینما و یا تلویزیونهای نسل جدید نیاز به عینکهای ویژه ای است. این درحالی است که شرکت شارپ اعلام کرده است که از امسال نمایشگرهایی را برای استفاده در تلفنهای همراه و سایر دستگاههای قابل حمل تولید خواهد کرد که نیازی به این عینکها ندارند.

به این ترتیب فناوری سه بعدی از مرزهای سالنهای سینما و خانه ها عبور کرده و به دستگاههای قابل حمل می رسد.

تقویت تقاضای بازار نمایشگرهای ابعاد کوچک برای تولیدکنندگان ژاپنی نمایشگرهای LCD از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شارپ چند سال قبل تلفنهای همراه و رایانه هایی را تولید کرد که مجهز به نمایشگرهایی بودند که به کاربران اجازه می دادند که تصاویر را بدون عینک به صورت سه بعدی تماشا کنند، اما به دلیل ابعاد کوچک، کمبود روشنایی کافی و فقدان محتویات چندرسانه ای سه بعدی این محصولات توفیق چندانی به دست نیاوردند.

سپس شارپ صفحات نمایشگر لمسی روشن تر، باریکتر و با وضوح تصویر بالاتری را توسعه داد.

براساس گزارش رویترز، در این خصوص یوشیسوکو هازگاوا یک مدیر ارشد شارپ توضیح داد: "در عصر دو بعدی، محتویات و زیرساختها از سالنهای سینما به خانه ها و از خانه ها به دستگاههای موبایل رسیدند. به همین دلیل ما فکر می کنیم که با مرور زمان این اتفاق در مورد محتویات سه بعدی نیز رخ دهد. تصاویر سه بعدی بر روی صفحات عریض در حال توسعه هستند و به تدریج با استقبال مردم مواجه می شوند و کم کم خود را آماده می کنند که وارد پایانه های موبایل شوند."

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed