تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: شنبه، 14 فروردینماه 1389  

 

فیس‌بوک یک سایت اشتراک‌گذاری عکس خریداری کرد

 
 

شبکه اجتماعی فیس‌بوک، Divvyshot را که یک شرکت تازه تاسیس به شمار می‌رود و شیوه جدیدی برای اشتراک‌گذاری عکس برای دوستان و خانواده‌ها ایجاد کرده، خریداری کرد.  

 
 

شبکه اجتماعی فیس‌بوک، Divvyshot را که یک شرکت تازه تاسیس به شمار می‌رود و شیوه جدیدی برای اشتراک‌گذاری عکس برای دوستان و خانواده‌ها ایجاد کرده، خریداری کرد.

به گزارش ایسنا، این شرکت مستقر در سانفرانسیسکو اعلام کرد وب‌سایتش پیشنهادی را دریافت کرده که نمی‌تواند رد کند و در ادامه افزوده که بسیاری از دارایی‌های این شرکت به کنترل فیس بوک درآمده است.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، مفاد مالی این قرارداد فاش نشده است اما طبق اعلام Divvyshot، این سایت به تدریج فعالیت‌هایش را کند خواهد کرد تا بنیانگذار و دو عضو دیگر این گروه بتوانند به تیم مهندسی فیس‌بوک بپیوندند و برروی Facebook Photos تمرکز خواهند یافت که بزرگ‌ترین مقصد اشتراک‌گذاری عکس جهان است.

سرویس آنلاین Divvyshot، عکس‌های کاربران را در مجموعه‌هایی به نام events دسته‌بندی می‌کند که افراد متعددی می‌توانند در آن مشارکت کنند و کاربران را از نیاز برای انتشار جداگانه آلبوم‌ها راحت می‌کند.

کاربران فعلی این سایت می‌توانند به استفاده از سرویس آن ادامه دهند اما اشتراک جدید دیگری ایجاد نخواهد شد و طی هفته های آینده برخی از ویژگی‌های این سایت غیرفعال شده و تمامی کاربران آن در شش هفته آینده به Facebook.com هدایت خواهند شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed