تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: پیامک

تاریخ ارسال: دوشنبه، 2 فروردینماه 1389  

 

پیامک‌های تبریک امسال به مقصد رسیدند؟

 
 

در حالی که برخی از مشترکان تلفن همراه از وضعیت ارسال پیامک‌های تبریک خود در هنگام تحویل سال 89 و روز اول فروردین‌ماه ابراز رضایت کرده و معتقد بودند که امسال شبکه تلفن همراه به‌ویژه همراه اول از وضعیت بهتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار بود اما تعدادی از مشترکان هم به‌ویژه در تهران از ارسال نشدن یا ارسال با تاخیر پیامک‌هایشان در این برهه زمانی ناراضی بودند. 

 
 

در حالی که برخی از مشترکان تلفن همراه از وضعیت ارسال پیامک‌های تبریک خود در هنگام تحویل سال 89 و روز اول فروردین‌ماه ابراز رضایت کرده و معتقد بودند که امسال شبکه تلفن همراه به‌ویژه همراه اول از وضعیت بهتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار بود اما تعدادی از مشترکان هم به‌ویژه در تهران از ارسال نشدن یا ارسال با تاخیر پیامک‌هایشان در این برهه زمانی ناراضی بودند.

به گزارش ایسنا، مشکل اختلال در ارسال پیامک‌ها برای تبریک در اعیاد ملی و مذهبی در کشور و با افزایش ترافیک شبکه موضوعی است که همواره در کنار اختلال در مکالمات شبکه تلفن همراه کشور وجود داشته است. مخصوصا این موضوع که با وجود به مقصد رسیدن پیام‌ها، ارسال کننده، پیام ارسال ناموفق دریافت کرده و پیام را چندین بار دیگر هم ارسال کرده بود و مشترک دریافت کننده هر بار پیامک را گرفته بود، موردی بود که تعداد بسیاری از مشترکان به آن اذعان دارند.

شاید به عقیده برخی مسوولان مخابرات، نرسیدن تائید پیام کوتاه اختلال محسوب نشود چراکه به دلیل حجم ترافیک و شلوغی شبکه این وضعیت طبیعی است و هر سیستمی یک ظرفیت تعریف شده‌ای دارد که با افزایش این ظرفیت به میزان زیاد مشکلاتی بوجود می‌آید اما این که با وجود به مقصد رسیدن پیام‌ها، ارسال کننده، پیام ارسال ناموفق دریافت کرده و پیام را چندین بار دیگر هم ارسال کرده بود، نارضایتی بسیاری مشترکان را در پی داشت.

امسال هم هرچند کمتر اما ارسال پی‌درپی پیامک برای گیرنده‌ در حالی که فرستنده تنها یک بار آن را ارسال کرده، ارسال ناقص پیام‌ و بسیاری موارد دیگر باعث نارضایتی شد و چرایی این موضوع سوالی است که هر بار مسوولان افزایش ترافیک شبکه در ایام خاص مانند لحظه تحویل سال، بروز برخی اختلالات در شبکه به دلیل نوسازی و افزایش ظرفیت شبکه را علت اصلی آن عنوان می‌کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed