تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: یکشنبه، 1 فروردینماه 1389  

 

فیس‌بوک محبوب‌تر از گوگل‌دات‌کام

 
 

شبکه‌های اجتماعی طی سال‌های گذشته با اقبال بسیار‌خوبی روبرو بوده‌اند و آن‌چنان که از آمار برمی‌آید محبوبیت آنها همچنان رو به افزایش است. تنها در ایالات متحده این روزها ترافیک صفحات فیس‌بوک بیش از گوگل‌دات‌کام بوده است.  

 
 

خبرآنلاین، محبوبه عمیدی - آمار‌های تازه نشان می‌دهند، محبوبیت شبکه‌های اجتماعی در دنیای آنلاین مرتب رو به افزایش است و علاوه بر این دارد شیوه جستجوی وب توسط کاربران آن نیز به مرور زمان تغییر می‌کند.

به گزارش تلگراف و مطابق آمار اعلام‌شده توسط شرکت تحقیقاتی هیت‌وایز، فیس‌بوک دات‌کام به تنهایی 7.07 درصد از ترافیک آنلاین وب در سراسر ایالات متحده را در اختیار دارد و این در حالی است که سهم صفحه آغازین گوگل از این ترافیک به 7.04 درصد کاهش پیدا کرده است. باید گفت فیس‌بوک روند رو به رشد چشم‌گیری داشته است و کاربران این سایت از 200 میلیون نفر در آوریل 2009 (فروردین 1388) به حدود 400 میلیون نفر در فوریه جاری (بهمن 1388) افزایش پیدا کرده‌اند. می‌توان انتظار داشت در ماه‌های آینده هم این شبکه پذیرای کاربران بسیاری باشد.

البته آمار‌ها برای گوگل‌ شامل نسخه‌های ملی این مرورگر مانند Google.co.uk یا سایر خدماتی که توسط این موتور جستجو ارائه می‌شوند - مانند سرویس نامه‌های الکترونیکی جی‌میل، گوگل‌مپز یا یوتیوب - نخواهند بود. همچنین آمارها جستجوهایی را که مستقیما توسط مرورگر‌ها صورت می‌گیرند یا از وب‌سایت‌های دیگر انجام می‌شوند، در برنمی‌گیرند. در واقع اولویت اول کاربران این کشور برای جستجوهای روزانه هنوز هم گوگل است.

این تحقیق نشان می‌دهد در ماه پایانی سال 2009 / آذر و دی‌ماه 1388 شهروندان مجازی به طور متوسط بیش از 5.5 ساعت از وقت‌شان را در شبکه‌های اجتماعی گذرانده‌اند. این رقم مطابق اعلام شرکت تحقیقاتی نیلسن نسبت به سال 2008/ 1387 بیش از 82 درصد افزایش داشته است. بد نیست این نکته را هم بدانید که کاربران آمریکایی حدودا یک ساعت بیش از این میانگین در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته‌اند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed