تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 26 اسفندماه 1388  

 

زنان محتاط‌تر از مردان در فضای مجازی

 
 

بر اساس مطالعات جدید مرکز PC Tools مشخص شد، خانم‌ها بیش از آقایان به مسایل امنیتی در دنیای آنلاین توجه می‌کنند.  

 
 

بر اساس مطالعات جدید مرکز PC Tools مشخص شد، خانم‌ها بیش از آقایان به مسایل امنیتی در دنیای آنلاین توجه می‌کنند.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، مطالعات این مرکز نشان داده است که 47 درصد آقایان از یک رمز عبور برای حساب‌ بانکی الکترونیکی و خریدهای اینترنتی خود استفاده می‌کنند. این در حالی است که تنها 26 درصد خانم‌ها یک رمز عبور را برای چند حساب الکترونیکی به کار می‌برند.

علاوه بر این، 60 درصد آقایان فایل‌های ضمیمه شده به پست‌های الکترونیکی را بدون توجه به وضعیت امنیتی آن‌ها باز می‌کنند که این رقم برای خانم‌ها تنها 48 درصد گزارش شده است.

این در حالی است که 85 درصد از آقایان خطرات و تهدیدهای امنیتی ناشی از فایل‌های ضمیمه شده به پست الکترونیکی، سایت‌های اینترنتی یا شبکه‌های اجتماعی را درک می‌کنند و در مقابل، حدود نیمی از خانم‌ها مطلع نیستند که شبکه‌های اجتماعی نیز می‌تواند برای آن‌ها مشکل‌ساز باشد.

شرکت PC Tools نشان داده است، تنها حدود 20 درصد آقایان نرم‌افزار امنیتی خود را برای به‌روزرسانی خودکار تنظیم کرده‌اند که این رقم برای خانم‌ها تا دو برابر بیشتر است. در زمینه هشدارهای امنیتی نیز خانم‌ها ایمن‌تر عمل می‌کنند. به طول کلی، 30 درصد آقایان اظهار داشته‌اند که پیام‌های هشداردهنده امنیتی که برای آن‌ها ارایه می‌شود را بدون هرگونه توجهی می‌بندند.

شرکت PC Tools به کاربران اینترنتی توصیه کرده است که به تهدیدهای آنلاین و خطرات بالقوه اینترنت توجه بیشتری داشته باشند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed