تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سینما - تئاتر

تاریخ ارسال: سه شنبه، 25 اسفندماه 1388  

 

اکران نوروزی سینماها: تسویه حساب، طهران تهران، سلام برعشق، هیچ

 
 

با منتفی شدن اکران نوروزی «نفوذی»، اکران نوروزی سینماها با چهار فیلم جدید و با ادامه نمایش «به رنگ ارغوان» و «عیار ۱۴» از چهارشنبه آغاز می‌شود و فیلم «پوپک و مش ماشالله» از ۱۱ فروردین به اکران نوروز اضافه می‌شود. 

 
 

با منتفی شدن اکران نوروزی «نفوذی»، اکران نوروزی سینماها با چهار فیلم جدید و با ادامه نمایش «به رنگ ارغوان» و «عیار ۱۴» از چهارشنبه آغاز می‌شود و فیلم «پوپک و مش ماشالله» از ۱۱ فروردین به اکران نوروز اضافه می‌شود.

به گزارش فارس، اکران نوروزی سینماهای ایران رسما از چهارشنبه با نمایش چهار فیلم «تسویه حساب» تهمیه میلانی، «طهران، تهران» داریوش مهرجویی و مهدی کرم‌پور، «سلام برعشق» اصغر نعیمی، «هیچ» عبدالرضا کاهانی و ادامه اکران »«به رنگ ارغوان» ابراهیم حاتمی‌کیا و «عیار14» پرویز شهبازی آغاز خواهد شد ضمن اینکه از روز 11 فروردین و با پایان یافتن هفت هفته قرار داد «عیار 14»، فیلم سینمایی «پوپک و مش‌ماشاءالله» به کارگردانی فرزاد موتمن جایگزین این فیلم خواهد شد.

«طهران ،تهران» در گروه آزادی‌

همان نسخه نمایش داده شده در جشنواره فیلم، بدون هیچ تغییر و ممیزی به اکران عمومی در خواهد آمد و «طهران،تهران» از 26 فررودین ماه جایگزین «محافظ» به کارگردانی «محمدجواد کاسه‌ساز» خواهد شد .

در اپیزود «داریوش مهرجویی» با عنوان «روزهای آشنایی» بازیگرانی چون پانته‌آ بهرام، قربان نجفی، مهتاج نجومی، اکبر مشکاتی، غلامرضا نیکخواه، کتایون امیر ابراهیمی، علی عابدینی، پرویز و ثریا نوری، فریده سپاه منصور، مینو صابری، اردشیر کاظمی، رحمان حسینی، هنرمندان خردسال نیکی نصریان و مهدی طالب‌زاده نقش آفرینی کرده‌اند و درکنار آنها فاطمه فردین نیز حضوری ویژه دارد.

در اپیزود دوم تحت عنوان «سیم آخر» به کارگردانی «مهدی کرم‌پور» بازیگرانی مانند رضا یزدانی،‌ رعنا آزادی‌ور، برزو ارجمند، طناز طباطبایی، سروش صحت، فرهاد قائمیان، مجید جوزانی، محمد باغبانی نقش آفرینی کرده‌اند.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی دو اپیزودی «طهران، تهران»، محمدعلی حسین‌نژاد و سرمایه‌گذار اصلی آن سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران است.

به گزارش فارس،برنامه آینده این گروه «طلا و مس» ساخته همایون اسعدیان و اکران سوم بهار در این گروه فیلم «چهل سالگی» ساخته علیرضا رئیسیان است.

«تسویه حساب» در گروه استقلال

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، «تهمینه میلانی» که سال گذشته فیلم پرفروش «سوپراستار» را در اکران نوروزی روی پرده سینماها داشت بازهم در اکران نوروزی و این بار با «تسویه حساب» در گروه استقلال حاضر خواهد بود.

براساس این گزارش، برای اکران عمومی «تسویه حساب»، نسخه تازه نسبت به نمایش جشنواره‌ای با تغییراتی همراه خواهد بود که این تغییرات البته به فیلم لطمه‌ای اساسی نخواهد زد.

براساس این گزارش، تهمینه میلانی «تسویه حساب» را سال 83 کارگردانی کرده است و در این فیلم مهناز افشار، لادن مستوفی، السا فیروز‌آذر، بهاره افشاری، اکبر عبدی، سیاوش تهمورث و حامد بهداد به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «تسویه حساب» نقدی اجتماعی است در مورد آسیب‌های اجتماعی، به ویژه در میان زنان و علل بزهکاری آنها.

به گزارش فارس، در گروه سینمایی استقلال پس از پایان اکران «تسویه حساب» فیلم سینمایی «دموکراسی تو روز روشن» به کارگردانی «علی عطشانی» اکران خواهد شد.

«سلام برعشق» در گروه عصر جدید

فیلم «سلام بر عشق» به کارگردانی اصغر نعیمی و به تهیه کنندگی عبدالله علیخانی و حسین فرح‌بخش توسط حسین ابوالصدق در استودیو آوای نفس به صورت دالبی صداگذاری می‌شود تا برای اکران عید نوروز آماده شود.

هم اکنون آنونس «سلام بر عشق» که توسط مستانه مهاجر ساخته شده، در سینماهای سراسر کشور در حال نمایش است.

امین حیایی، نیکی کریمی، الناز شاکردوست، آتیلا پسیانی، احمد پورمخبر، رضا آشتیانی، کامران تفتی، مختار سائقی، ملکه رنجبر و انوشیروان نعیمی در مقابل دوربین اصغر رفیعی جم در «سلام بر عشق» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«سلام بر عشق» جدیدترین محصول مؤسسه سینمایی پویافیلم قرار است در عید نوروز در گروه عصر جدید روانه پرده سینماها شود اما هنوز گزینه اکران دوم عید این گروه مشخص نشده است.

«هیچ» در گروه آزاد

فیلم سینمایی «هیچ» به کارگردانی «عبدالرضا کاهانی» پس از تک نمایش موفقیت آمیز خود در جشنواره قرار است در گروه آزاد اکران شود اما با توجه به ادامه اکران «به رنگ ارغوان» و «عیار14» در عید نوروز قرار است سینماهای زیرگروه این فیلم‌ها در اختیار «هیچ» قرار گیرد.

فیلم سینمایی «هیچ» داستان مردی است که به بیماری پرخوری مبتلا است و سرپرست خانواده‌ای پرجمعیت می‌شود، مهدی هاشمی، پانته‌آ بهرام، باران کوثری، احمد مهرانفر، نگار جواهریان، مهران احمدی، مرضیه برومند، نیره فراهانی و... بازیگران این فیلم هستند.

«علی سرتیپی» مدیرعامل شرکت پخش بین‌المللی فیلمیران پیش از این در گفت‌وگو با فارس اظهار داشته بود: «هیچ» با کمترین اصلاحیه عید نوروز روانه پرده سینماها خواهد شد.

«عبدالرضا کاهانی» فیلم‌های سینمایی «آنجا»، «آدم» و «بیست» را کارگردانی کرده است که سال گذشته «بیست» حضور موفقی در اکران نوروزی داشت.

«به رنگ ارغوان» در گروه آفریقا

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، این فیلم در گروه سینمایی آفریقا، 12 هفته قرارداد اکران دارد و بر این اساس، پس از پایان نمایش فیلم در ماه اسفند، بر اساس قرارداد، فیلم در سال 89 نیز تا حداقل 8 هفته روی پرده می‌ماند و آن را باید اولین فیلم اکران سال 89 محسوب کرد.

«به رنگ ارغوان» که با استقبال بسیار زیاد مخاطبان روبرو بوده است در یک‌هفته اخیر توانسته است فروش خود را به مرز 470 میلیون تومان در تهران برساند و بسیاری از کارشناسان معتقدند این فیلم می‌تواند به راحتی از مرز 1 میلیارد تومان در تهران عبور کند و باید دید استقبال مخاطبان در عید نوروز از دهمین ساخته بلند «ابراهیم حاتمی‌کیا» که پس از رفع توقیفی 5 ساله روانه پرده سینماها شده است چگونه خواهد بود.

حمید فرخ نژاد، خزر معصومی، کوروش تهامی، بهناز توکلی، رضا بابک، فرهاد قائمیان،‌ نوال شریفی و مزدک رستمی از بازیگران این فیلم هستند.

ادامه «عیار ۱۴» در گروه قدس

فیلم سینمایی «عیار 14» به کارگردانی «پرویز شهبازی» که اکران خود را در گروه قدس آغاز کرده است همچنان در عید نوروز و حداقل تا روز 11 فروردین ماه به اکران خود ادامه می‌دهد.

سال گذشته «عیار 14» یکی از فیلم‌های برگزیده منتقدان سینمایی در جشنواره بیست و هفتم فیلم فجر بود و از سوی داوران جشنواره نیز «سیمرغ بلورین جایزه ویژه هیأت داوران»‌ را به دست آورد.

بنا به گزارش فارس، در این فیلم «محمدرضا فروتن» و «کامبیز دیرباز» نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند و پوریا پورسرخ، مهشید افشار‌زاده، مینا ساداتی و بهرنگ علوی دیگر بازیگران آن هستند.

همچنین قرارداد فیلم‌هایی سینمایی «طلا و مس» در گروه آزادی در برنامه دوم بعد از «طهران، تهران»، فیلم سینمایی «چهل سالگی» در گروه آزادی بعد از «طلا و مس» و فیلم سینمایی «فاصله» در گروه آزادی بعد از فیلم «چهل سالگی» در شورای صنفی نمایش به تصویب رسیده است. ضمن اینکه فیلم سینمایی «دموکراسی تو روز روشن» به کارگردانی «علی عطشانی» در برنامه اکران دوم عید پس از «تسویه حساب» در گروه استقلال به روی پرده می‌رود.

به گزارش فارس، پس از پایان اکران «به رنگ ارغوان» در گروه آفریقا، فیلم سینمایی «هفت دقیقه تا پائیز» به کارگردانی «علیرضا امینی» جایگزین این فیلم خواهد شد و «پوپک و مش‌ماشاءالله» نیز جایگزین «عیار14» در گروه قدس خواهد شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed