تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: دوشنبه، 24 اسفندماه 1388  

 

دستورالعمل رویترز برای استفاده از رسانه‌ها‌ی اجتماعی

 
 

به‌منظور کاستن مخاطرات استفاده از شبکه اجتماعی، رویترز دستورالعمل رسانه اجتماعی و اصولی را به کتاب راهنمای خبرنگارانش اضافه کرد. 

 
 

به‌منظور کاستن مخاطرات استفاده از شبکه اجتماعی، رویترز دستورالعمل رسانه اجتماعی و اصولی را به کتاب راهنمای خبرنگارانش اضافه کرد.

به گزارش ایسنا، رونق رسانه اجتماعی با عرضه دنیایی از اطلاعات از طریق ابزارهای شبکه اجتماعی و سایت‌های جمع‌آوری خبر به خبرنگاران به‌طور کلی سود رسانده اما این فرصت با مخاطراتی نیز همراه بوده که دستورالعمل جدید رویترز با توجه به آن ارائه شده است.

این خبر در وبلاگ رویترز از سوی دین رایت، دبیر جهانی برای استانداردهای اخلاقی، نوآوری و خبری در این سازمان خبری اعلام شد.

بر اساس گزارش مدیاگاردین، در حالی که رویترز از رسانه اجتماعی به‌عنوان ابزار اطلاعاتی قدرتمند استقبال می‌کند و خبرنگارانش را به استفاده از آن تشویق می‌کند اما از آن‌ها خواسته از مدیرانشان برای استفاده از رسانه اجتماعی در ارتباط با زندگی حرفه‌یی‌شان اجازه بگیرند.

این دستورالعمل اکنون بخشی از توصیه این خبرگزاری درمورد گزارشگری از اینترنت است که شامل قوانینی در مورد اجتناب از برخوردهای جانبدارانه و اطمینان از عمل به‌عنوان یک خبرنگار رویترز، فاش نکردن منابع و احتیاط فوق‌العاده به هنگام دنبال کردن یا دوست شدن با اعضای شبکه‌های اجتماعی است؛ همچنین در صورتی که قرار است موضوعات موردنظر ابتدا در رویترز گزارش شوند نباید از توییتر برای ارسال آن‌ها استفاده شود.

این دستورالعمل با تاکید بر اخلاق حرفه‌یی، به خبرنگاران رویترز توصیه کرده است که یک اشتراک حرفه‌یی را علاوه بر اشتراک شخصی خود ایجاد کنند تا از یکی شدن زندگی شخصی و حرفه‌یی خود جلوگیری کرده و فاصله‌ای بین آن‌ها ایجاد کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed