یک روزنامه بلژیکی با عرضه چشمانداز جدیدی از جهان، به انتشار نسخههای سهبعدی از نشریهاش به همراه عینک ویژه اقدام کرد.
به گزارش ایسنا، تمامی عکسها و تبلیغات نسخه ویژه La Derniere Heure به گونهای تهیه شدهاند تا هنگام مشاهده از طریق عینکهای ویژهای که برای تماشاگران فیلمهای سهبعدی آشنا هستند، افکت سه بعدی به آنها بدهند.
به گفته سردبیر این روزنامه فرانسویزبان، هدف اصلی سهبعدی کردن کل این نشریه بود و دو ماه طول کشید تا نسخه ویژه با تیراژ بالاتر از حد معمول 115 هزار نسخه برای روزنامهفروشیها آماده شود.
بر اساس این گزارش، تهیه این نسخه تنها آزمایشی بوده و این روزنامه به دلیل هزینههای مربوط، برنامههای سهبعدی دیگری ندارد.
ابتکار این روزنامه که تصور میشود برای نخستین بار در اروپا انجام گرفته مورد استقبال بازبینیکنندگان قرار گرفت اما نتیجه کلی را دور از ایده آل خواندند.