تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 19 اسفندماه 1388  

 

۶۰ درصد وب‌سایت‌های مجلات بزرگ سودآورند

 
 

بر اساس یک بررسی جدید، بیش از نیمی از وب‌سایت‌های مجلات ویژه مصرف‌کنندگان یک و نیم میلیون بازدیدکننده ماهانه داشته و سودآورترند. 

 
 

بر اساس یک بررسی جدید، بیش از نیمی از وب‌سایت‌های مجلات ویژه مصرف‌کنندگان یک و نیم میلیون بازدیدکننده ماهانه داشته و سودآورترند.

به گزارش ایسنا، تبلیغات بزرگ‌ترین منبع درآمد 83 درصد از این وب سایت‌هاست که به گفته آن‌ها، مهم‌ترین است؛ همچنین مجلات هفتگی از مجلاتی که هر سه ماه یکبار منتشر می‌شوند، بیش از دو برابر سودآورترند.

بر اساس بررسی که از 665 مجله مصرف‌کننده و وب سایت‌های آن‌ها توسط Abt SRBI و برای کولومبیا ژورنالیسم ریویو انجام گرفته، تقریبا دو سوم از سایت‌هایی که سود کسب می‌کنند، محتوایشان را به رایگان عرضه می‌کنند.

بنا بر یافته‌های این بررسی، بیش از یک سوم از وب سایت‌های مجلات حتی نمی‌دانند وب سایتشان سودآور است یا خیر؛ در مقابل 212 مجله‌ای که اعلام کردند سود کسب می‌کنند، 134 مجله در مورد سودآور بودن وب سایت خود پاسخ دادند مطمئن نیستند و 110 مجله نیز سودآوری آن را بررسی نمی‌کنند در حالی که 209 مجله پاسخی ندادند.

همچنین در میان مجلاتی که وب‌سایت آن‌ها سودی ندارد، احتمال کنترل بودجه اینترنتی توسط سردبیر مجله چاپی دو برابر است اما طبق اعلام 67 درصد از این مجلات، ناشران یا دبیران وب مستقل بودجه اینترنتی را کنترل می‌کنند.

دبیران وب مستقلی که مسوول بودجه هستند بیش‌تر احتمال دارد که با پیشرفت‌های فن‌آوری پیش روند و وب‌سایت را برای پلت‌فرم‌های متعدد مانند تلفن‌های همراه یا تلفن‌های هوشمند طراحی کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed