بر اساس جدیدترین گزارش کام اسکار، مشاهده کلیپهای ویدیویی در سایت یوتیوب در ماه ژانویه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 50 درصد افزایش یافت.
به گزارش ایسنا، بیش از 173 میلیون کاربر آمریکایی در ماه ژانویه به تماشای 32.4 میلیارد ویدیو در یوتیوب پرداختند؛ متوسط مدت ویدیوهای آنلاین اندکی بیش از چهار دقیقه بود.
سایتهای گوگل با نمایش 12.8 میلیارد ویدیو، برترین مکان آنلاین مشاهده ویدیو در طول این ماه شناخته شدند. سایت اشتراک گذاری ویدیوی یوتیوب که متعلق به گوگل است، 99 درصد از این رقم را به خود اختصاص داده و 135.4 میلیون بیننده داشت و بهطور متوسط 94 ویدیو توسط هر بازدیدکننده یوتیوب مشاهده شد.
بر اساس گزارش کام اسکار، پس از یوتیوب Hulu با مشاهده 903.1 میلیون ویدیو توسط بازدیکنندگانش، دومین سایت ویدیویی محبوب شد.
وب سایتهای متعلق به مایکروسافت با 491.8 میلیون ویدیوی مشاهده شده در مکان سوم قرار گرفته و پس از آنها یاهو با نمایش 435.5 میلیون ویدیو به بازدیدکنندگان آنلاین در مکان چهارم جای گرفت.