تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تغییرات رسانه‌ای

تاریخ ارسال: سه شنبه، 18 اسفندماه 1388  

 

با استعفای مدیر رادیو ایران، تغییر مدیران شبکه‌های رادیو کامل شد

 
 

دکتر علیرضا نوری از سمت مدیریت رادیو ایران استعفا داد؛ بر این اساس می‌توان گفت پس از آمدن محمدحسین صوفی به معاونت صدا، تمامی مدیران شبکه‌های رادیویی تغییر کردند. 

 
 

خبرگزاری ایسنا - دکتر علیرضا نوری از سمت مدیریت رادیو ایران استعفا داد؛ بر این اساس می‌توان گفت پس از آمدن محمدحسین صوفی به معاونت صدا، تمامی مدیران شبکه‌های رادیویی تغییر کردند.

دکتر نوری که به مدت چهار سال به عنوان مدیر رادیو ایران در صدا مشغول به کار بود، از هفتم بهمن ماه، استعفای او از سوی معاون صدا مشروط به نظارت برکار تا پایان سال 88، پذیرفته شده‌است.

اما به نظر می‌رسد تا زمان انتخاب فردی دیگر به جای وی، دکتر نوری تا اول سال 89 هم‌چنان نظارت بر رادیو ایران را ادامه خواهد داد.

دکتر علیرضا نوری در زمره معدود مدیران رادیو بود که پس از رفتن دکتر حسن خجسته از معاونت صدا، هم‌چنان در سمت خود ابقاء‌ شده بود؛ اما یک سال پس از رفتن دکتر خجسته، او نیز استعفای خود را تقدیم کرد .

به گزارش ایسنا، طی یک سالی که از حضور معاون جدید صدا می‌گذرد، او 14 حکم جدید را صادر کرد که به گفته خود وی «10 نفر از این 14 نفر از داخل رادیو بودند و ارتقاء پیدا کردند.»

با رفتن حسن خجسته، برخی از رادیو رفتند؛ محمد خزائی، قائم مقام وی پس از مدتی از رادیو به معاونت نظارت و ارزشیابی رفت. محمدیان و گیل آبادی، مدیران شبکه‌های گفت‌وگو و جوان، هم پس از مدتی انتصاب در سمت‌های دیگر در رادیو، به مرور این رسانه را ترک کردند.

در این بین تعدادی هم جا به جا شدند؛ رادیو سلامت که با مدیریت مهدی لبیبی در 21 بهمن سال 1381 شروع به کار کرده بود، پس از مدتی مدیریت کامران کاظم‌زاده را تجربه کرد؛ اما با رفتن کاظم‌زاده به رادیو فرهنگ، چند ماهی است که حمید شیخ محمدی مسوولیت رادیو سلامت را برعهده گرفته‌است.

با رفتن مسعود احمدی افزادی به شبکه تهران سیما، بهنام احمدپور مبارکه، مدیر رادیو جوان شد. احمدی جایگزین گیل‌آبادی شده بود و احمدپور هم از رادیو البرز به رادیو جوان آمد.

محمدحسین صوفی همچنین با صدور حکمی در مرداد ماه امسال، عباس موسوی‌تبار را به مدیریت رادیو تجارت منصوب کرد. پیش از آن مهدی لبیبی مدیریت رادیو تجارت را به عهده داشت. موسوی‌تبار در دوران مدیریت حسن خجسته، مدیر رادیو معارف بود.

همچنین مدیر گروه رادیو پیام به عنوان مدیر جدید رادیو پیام معرفی شد. مدیر رادیو پیام، مدیر رادیو تهران شد و مدیر گروه رادیو جوان مدیریت رادیو البرز را به عهده گرفت.

محمد حسین صوفی که معتقد است در انتصابات خود سعی کرده از بدنه رادیو مدیران را انتخاب کند، در این بین حتی مدیران روابط عمومی خود را هم تغییر داد. بر این اساس معظمی گورزی که در زمان دکتر خجسته، مدیر روابط عمومی معاونت صدا بود، با آمدن محمد حسین صوفی جای خود را به یونسی داد، اما دیری نپایید که یونسی هم تغییر کرد و رضایی به سمت مدیر روابط عمومی معاونت صدا انتخاب شد.

بر اساس این گزارش ایسنا، با استعفای دکتر نوری، می‌توان گفت تنها مدیر باقی مانده از شبکه‌های صدا دوران ریاست دکتر خجسته که جا به جا نشده بود هم تغییر کرد؛ اما قضاوت درباره این که رادیو با مدیران جدیدش تا چه اندازه می‌تواند به هدف معاون صدا که «حفظ مخاطب فعلی و جذب مخاطب جدید» است، نزدیک شود، قضاوتی را می‌طلبد که شاید به مدتی زمان نیاز داشته باشد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed