تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: شنبه، 15 اسفندماه 1388  

 

۱۰ میلیاردمین پیام در توییتر ارسال شد

 
 

از زمان راه‌اندازی شدن سرویس میکرووبلاگ‌نویسی توییتر در سال 2006، بیش از 10 میلیارد پیام معروف به توییت در این سایت ارسال شده است. 

 
 

از زمان راه‌اندازی شدن سرویس میکرووبلاگ‌نویسی توییتر در سال 2006، بیش از 10 میلیارد پیام معروف به توییت در این سایت ارسال شده است.

به گزارش ایسنا، این نقطه عطف که تازه به وقوع پیوسته بر رشد سریع این سایت صحه می‌گذارد.

این سرویس که به کاربران امکان می‌دهد پیام‌هایی در 140 کاراکتر یا کمتر به یکدیگر ارسال کنند، در ماه نوامبر 2008 از مرز یک میلیارد پیام توییت گذشت و در ماه نوامبر سال گذشته به پنج میلیارد پیام رسید.

با این همه کاربران توییتر نتوانستند ارسال کننده 10 میلیاردمین پیام را شناسایی کنند زیرا توسط کاربری ارسال شده بود که دسترسی عمومی به پروفایلش محدود شده بود.

طبق اعلام سایت گیگاتوییت که اطلاعات لحظه‌ای مربوط به تمامی پیام‌های ارسال شده در توییتر را ارایه می‌کند، در صورتی که توییتر با سرعت فعلی به رشد ادامه دهد، بیست میلیاردمین پیامش در ماه ژوییه ارسال می‌شود.

توییتر به تازگی فاش کرده که کاربرانش روزانه 600 توییت ارسال می‌کنند که برابر با 50 میلیون پیام در روز است و از هر پنج پیام یکی مربوط به محصول، برند یا یک سرویس است.

البته توییتر با وجود رشد سریع همچنان پس از سایت‌های اجتماعی رقیب مانند فیس‌بوک قرار دارد که کاربرانش هشت میلیارد دقیقه در روز این سایت سپری می‌کنند و یوتیوب که یک میلیون ویدیو در روز نمایش می‌دهد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed