تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 13 اسفندماه 1388  

 

اخبار آنلاین از چاپی‌ها محبوب‌تر می‌شوند

 
 

بر اساس یک گزارش جدید، افراد بیش‌تری به‌جای روزنامه‌های چاپی برای دریافت اخبار از اینترنت استفاده می‌کنند.  

 
 

بر اساس یک گزارش جدید، افراد بیش‌تری به‌جای روزنامه‌های چاپی برای دریافت اخبار از اینترنت استفاده می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی مرکز پژوهشی پیو، اگرچه تلویزیون‌های محلی و ملی هنوز منبع اصلی دریافت خبر هستند اما مردم بیش‌تری در آمریکا به جای روزنامه، اخبار را به‌صورت آنلاین می‌خوانند.

طبق این بررسی، اخبار آنلاین اکنون سومین شکل محبوب خبر هستند و آگاهی خبری به یک فعالیت همه زمانی و همه مکانی بر روی هر دستگاهی تبدیل شده است.

61 درصد خوانندگان آمریکایی اکنون اخبار خود را به‌صورت آنلاین، 75 درصد از تلویزیون محلی و 71 درصد از شبکه تلویزیونی ملی مانند ان بی سی، سی ان ان یا فاکس‌نیوز دریافت می‌کنند.

همچنین 90 درصد افراد مورد بررسی از بیش از یک ابزار رسانه‌یی برای دریافت اخبار استفاده می‌کنند در حالی که تنها 50 درصد خواننده همیشگی روزنامه‌های چاپی هستند.

وب سایت‌های پورتال مانند گوگل نیوز، AOL و تاپیکس به همراه سایت‌های سی ان ان، بی بی سی و روزنامه‌های محلی یا ملی جزء منابع خبری آنلاینی هستند که به شکل متداول مورد استفاده قرار می‌گیرند.

37 درصد از کاربران اعلام کرده‌اند در ایجاد خبر یا کامنت گذاشتن در مورد آن یا منتشر کردنش از طریق پست‌هایی در سایت‌های شبکه اجتماعی مانند فیس بوک یا توییتر نقش داشته‌اند.

75 درصد از خوانندگان اخبار آنلاین نیز خبرها را به شکل پیوست شده از طریق ایمیل یا پست‌های ارسال شده در شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کنند و 52 درصد لینک اخبار را با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

همچنین در مورد رسانه‌های خبری، 63 درصد معتقدند سازمان‌های خبری بزرگ در پوشش اخبار و موضوعات مهمی که برای آنان اهمیت دارد کارشان را به خوبی انجام می‌دهند، با این همه 71 درصد بر این باورند که بیش‌تر منابع خبری در پوشش خود جانبدارانه عمل می‌کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed