تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دولت الکترونیکی

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 13 اسفندماه 1388  

 

اجرای طرح ملی تامین محتوای دیجیتال کشور

 
 

مدیر کاربردهای فناوری اطلاعات سروش رسانه از اجرای طرح ملی تامین محتوای دیجیتال کشور خبر داد و گفت: با اجرای این طرح که در فروردین ماه عملیاتی می شود حقوق مادی و معنوی صاحبان تولید محتوا و محصولات دیجیتالی در کشور مورد حمایت قرار می گیرد.  

 
 

مدیر کاربردهای فناوری اطلاعات سروش رسانه از اجرای طرح ملی تامین محتوای دیجیتال کشور خبر داد و گفت: با اجرای این طرح که در فروردین ماه عملیاتی می شود حقوق مادی و معنوی صاحبان تولید محتوا و محصولات دیجیتالی در کشور مورد حمایت قرار می گیرد.

محمدعلی کریمی در گفتگو با مهر با بیان اینکه فاز آزمایشی این طرح تحت عنوان "DRM " راه اندازی شده و قابل استفاده است گفت: مدیریت حقوقی صاحبان محتوای دیجیتال کشور از جمله وظایف تعریف شده این طرح در فاز نخست است که با اجرای آن تولید هرگونه محتوای دیجیتالی در کشور اعم از نرم افزار، کتاب، فیلم و موسیقی مورد حمایت قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه فاز اول پرتال مدیریت صاحبان محتوا در ایران مربوط به محصولات فرهنگی هنری است خاطرنشان کرد: متقاضیان و صاحبان محتوا می توانند با مراجعه به سایت اینترتنی WWW.IRCONTENT.IR نسبت به ثبت محصول یا اثر خود اقدام کنند. به این ترتیب صاحبان اثر در شبکه بزرگ تامین کنندگان محتوای دیجیتالی کشور وارد می شوند و ضمن فروش محصولات و بهره مندی از عواید مالی آن می توانند حق مالکیت اثر خود را محفوظ کنند.

کریمی اضافه کرد: فاز دوم پرتال مدیریت صاحبان محتوا مربوط به سیستم فروش اینترنتی است که با اجرای آن سیستم کسب و کار محتوای دیجیتالی در کشور عملیاتی می شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed