تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلفن همراه

تاریخ ارسال: دوشنبه، 10 اسفندماه 1388  

 

یک‌چهارم آمریکایی‌ها از تلفن برای خواندن خبر استفاده می‌کنند

 
 

نتایج یک بررسی نشان داد 55 درصد از کاربران تلفن همراه آمریکایی از گوشی‌هایشان برای خواندن اخبار و وقایع جدید استفاده می‌کنند.  

 
 

نتایج یک بررسی نشان داد 55 درصد از کاربران تلفن همراه آمریکایی از گوشی‌هایشان برای خواندن اخبار و وقایع جدید استفاده می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بر اساس نتایج بررسی مرکز پژوهشی پیو، 26 درصد آمریکایی‌ها اخبار را در تلفن همراه دریافت می‌کنند و اگرچه اطلاعات قابل مقایسه دو یا سه سال گذشته وجود ندارد اما شواهد حاکی از تغییر در عادت‌ها در یافته‌های این بررسی مشاهده می‌شود که طبق آن‌ها، دارندگان تلفن همراه جوان‌تر بیش‌تر احتمال دارد که در تلفن همراه خبرها را بخوانند.

حدود 43 درصد از افراد پایین 50 سال نیز در مقایسه با 15 درصد از پاسخ‌دهندگان مسن‌تر، اظهار کرده‌اند که از طریق تلفنشان به اخبار دسترسی می‌یابند.

همچنین هواشناسی به‌عنوان پراهمیت‌ترین موضوع خبری باقی مانده که کاربران تلفن همراه به دنبال آن هستند. از 37 درصد از دارندگان تلفن همراهی که از اینترنت در تلفن استفاده می‌کنند 72 درصد گزارش‌های وضعیت هوا را بررسی می‌کنند و به‌دنبال آن وقایع اخیر با 68 درصد دومین موضوع خبری مورد توجه این دسته از افراد است.

بررسی پیو از عادت‌های خبری نشان می‌دهد که مردم به استفاده از یک ابزار رسانه‌یی متکی نبوده و 60 درصد مردم از هر دوی منابع آفلاین و آنلاین خبر می‌گیرند و 46 درصد در یک روز معمولی از چهار تا شش نوع مختلف رسانه استفاده می‌کنند.

اینترنت نیز کمک کرده تا اخبار بیش‌تر به شکل یک تجربه اجتماعی دربیایند به طوری که بیش از 80 درصد از پاسخ‌دهندگان از لینک‌های ایمیل شده خبر دریافت می‌کنند.

این نتایج بر پایه پرسش تلفنی از دو هزار و 259 نفر بالاتر از 18 سال بین 28 ماه دسامبر تا 19 ماه ژانویه انجام گرفت و حاشیه خطای آن 2.3 درصد بود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed