تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: دوشنبه، 10 اسفندماه 1388  

 

گوگل برترین موتور جستجو در چین اعلام شد

 
 

یک نشریه تخصصی علمی در چین به نام نیچر با انتشار گزارشی نتایج تحقیقاتی را منتشر کرده که بر طبق آن سه چهارم دانشمندان چینی از گوگل به عنوان اولین انتخاب برای جستجو در اینترنت استفاده می کنند. 

 
 

یک نشریه تخصصی علمی در چین به نام نیچر با انتشار گزارشی نتایج تحقیقاتی را منتشر کرده که بر طبق آن سه چهارم دانشمندان چینی از گوگل به عنوان اولین انتخاب برای جستجو در اینترنت استفاده می کنند.

به گزارش فارس به نقل از کامپیوتر ورلد، بر اساس یافته های این نشریه 48 درصد از 784 دانشمند برجسته چینی که برای انجام این تحقیق با آنها مصاحبه شده، گفته اند که اگر دسترسی به گوگل را از دست بدهند به کیفیت تحقیقات و بررسی های علمی آنان لطمه وارد می شود و 36 درصد این افراد هم گفته اند که اگر نتوانند از گوگل استفاده کنند، کیفیت جستجوهای علمی آنها تا حدی لطمه وارد می شود.

یکی از محققان چینی انجام تحقیقات علمی بدون استفاده از گوگل را به زندگی بدون برق تشبیه کرده و افزوده که منازعات و درگیری های حاشیه ای نباید بر دسترسی به این موتور جستجو تاثیر منفی بگذارد.

92 درصد از این محققان گفته اند که از گوگل برای برخی تحقیقات مرتبط با شغلشان استفاده می کنند و حدود 60 درصد هم گفته اند که گاهی برای تحقیق و جستجو از موتور جستجوی چینی بایدو نیز بهره می برند.

12.9 درصد از این افراد هم از یاهو استفاده می کنند.

این در حالی است که بحث و جدل میان گوگل و چینی ها بر سر حملات هکری به این سایت در ژانویه گذشته کماکان ادامه دارد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed