تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: جمعه، 7 اسفندماه 1388  

 

نمایش فیدهای توییتر در سایت‌های یاهو

 
 

توییتر و یاهو قراردادی بسته‌اند که طبق آن فیدهای کاربران این سرویس میکرووبلاگ‌نویسی در صفحه خانگی، اشتراک‌های ایمیل، سایت ورزشی و سایت‌های دیگر یاهو منتشر می‌شوند. 

 
 

توییتر و یاهو قراردادی بسته‌اند که طبق آن فیدهای کاربران این سرویس میکرووبلاگ‌نویسی در صفحه خانگی، اشتراک‌های ایمیل، سایت ورزشی و سایت‌های دیگر یاهو منتشر می‌شوند.

به گزارش ایسنا، این همکاری همچنین شامل قرار گرفتن به‌روزرسانی‌های لحظه‌ای توییتر در وب سایت‌های یاهو از جمله یاهو نیوز، فاینانس، اینترتینمنت و ورزش می‌شود.

بنا بر بیانیه مشترک این دو شرکت، کاربران سرویس جست‌وجوی یاهو نیز می‌توانند نتایج توییتر را فورا مشاهده کنند در حالیکه جنبه‌های دیگر توافق جدید در اواخر سال جاری اجرا می‌شود.

این نخستین همکاری یاهو در زمینه میکرووبلاگ‌نویسی نیست؛ این شرکت در ماه دسامبر گذشته قراردادی با فیس‌بوک بست که به کاربران این شبکه اجتماعی امکان می‌دهد به‌روزرسانی‌ها را به سایت‌های یاهو ارسال یا در آن‌ها مشاهده کنند یا عکس‌های فلیکر را در فیس‌بوک قرار دهند.

شرکت زیرمجموعه یاهو در تایوان نیز اوایل سال گذشته سرویس میکروبلاگ‌نویسی Plurk را در صفحه خانگی و بخش ایمیلش یکپارچه کرد؛ هنوز معلوم نیست این قرارداد چه تاثیری برروی Plurk خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، یاهو از انتشار مستمر اطلاعات عمومی توییتر برای بهبود مرتبط بودن محتوا در بین وب سایت‌هایش استفاده می‌کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed