تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 6 اسفندماه 1388  

 

ارسال روزانه ۵۰ میلیون پیام در توییتر

 
 

توییتر اعلام کرد کاربران این سرویس میکرووبلاگ‌نویسی روزانه 50 میلیون پیام توییتی ایجاد و ارسال می‌کنند. 

 
 

توییتر اعلام کرد کاربران این سرویس میکرووبلاگ‌نویسی روزانه 50 میلیون پیام توییتی ایجاد و ارسال می‌کنند.

به گزارش ایسنا، کوین ویل، یکی از اعضای گروه آنالیتیک توییتر در یک پست وبلاگ اعلام کرد کاربران توییتر در سال 2007 روزانه پنج هزار پیام توییتی، 300 هزار پیام در سال 2008 و 2.5 میلیون پیام در سال 2009 ارسال کردند.

پیام‌های ارسال شده در توییتر سال گذشته به 35 میلیون پیام در روز افزایش یافت و در حال حاضر به 50 میلیون پیام در روز رسیده که به‌طور متوسط 600 توییت در ثانیه است.

همچنین در این آمار 50 میلیونی، پیام‌هایی که به‌عنوان هرزنامه شناسایی شدند، لحاظ نشده‌اند. به علاوه شمار واقعی توییت هایی که اکنون ارسال می‌شوند بسیار بالاتر است زیرا بسیاری از پیام‌ها به اشتراک‌های متعدد ارسال می‌شوند.

سرویس توییتر به کاربران امکان می‌دهد پیام‌هایی در 140 کاراکتر یا کمتر که به توییت معروفند، به یکدیگر ارسال کنند؛ این سرویس از زمان راه‌اندازی در ماه اوت 2006 به سرعت رشد کرده و مدعی داشتن بالای 50 میلیون کاربر است.

انتشار این خبر همزمان با اعلام نتیجه تحقیقات جدیدی است که به‌تازگی توسط نیلسن انتشاریافته و نشان می‌دهد استفاده از توییتر و فیس‌بوک 82 درصد افزایش یافته است.

بنا بر گزارش این شرکت، هر کاربر شبکه اجتماعی معمولی در سراسر جهان در ماه دسامبر بیش از پنج ساعت و نیم در سایت‌هایی مانند فیس بوک و توییتر سپری کرد که نسبت به ماه دسامبر 2008 افزایش 82 درصدی را نشان می‌دهد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed