تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 6 اسفندماه 1388  

 

میامی هرالد به درخواست کمک از خوانندگان پایان داد

 
 

دو ماه پس از این که میامی هرالد از خوانندگان آنلاین درخواست کرد برای پشتیبانی از این روزنامه به‌طور داوطلبانه پول پرداخت کنند، به این برنامه پایان داد.  

 
 

دو ماه پس از این که میامی هرالد از خوانندگان آنلاین درخواست کرد برای پشتیبانی از این روزنامه به‌طور داوطلبانه پول پرداخت کنند، به این برنامه پایان داد.

به گزارش ایسنا، میامی هرالد در مقاله کوتاهی اعلام کرد به برنامه پرداخت داوطلبانه که از ماه دسامبر آغاز کرده بود، ادامه نمی‌دهد.

این روزنامه به نقل از معاون شرکت و دستیار ناشر اعلام کرد پس از ارزیابی دو ماهه واکنش‌ها تصمیم گرفته شد به این برنامه پایان داده شود اما هیچ اشاره‌ای به میزان پول جمع‌آوری شده در این برنامه نشده است.

میامی هرالد در 15 ماه دسامبر در انتهای تمامی گزارش‌هایش در اینترنت لینکی با عنوان "پشتیبانی از ادامه پوشش خبری در MiamiHerald.com" قرار داد.

این لینک خوانندگان را به صفحه‌ای برای پرداخت پول هدایت می‌کرد و در آنجا خوانندگان می‌توانستند با استفاده از یک کارت اعتباری برای مطالب آنلاین روزنامه پول پرداخت کنند.

روزنامه‌های آمریکایی که با کاهش درآمد تبلیغی، افت تیراژ و روی آوردن خوانندگان به اخبار رایگان اینترنتی مواجه شده‌اند، درصدد یافتن راه‌هایی برای افزایش درآمد از محتوای آنلاین هستند.

نیویورک تایمز طرح‌هایی را اعلام کرده که طبق آن‌ها، از سال آینده برای دسترسی کامل به وب سایت NYTimes.com از خوانندگان هزینه مطالبه می‌کند.

وب‌سایت روزنامه وال استریت ژورنال در حال حاضر از خوانندگان آنلاین برای دسترسی هزینه اشتراک دریافت می‌کند و روپرت مرداک، صاحب امپراطوری رسانه‌یی نیوزکورپ اعلام کرده سیستم‌های اشتراک را برای تمامی وب سایت‌های روزنامه‌هایش ایجاد می‌کند.

بسیاری از روزنامه‌ها برای انجام چنین اقدامی تردید دارند و بیم دارند خوانندگان به سایت‌های رایگان مراجعه و درآمد تبلیغی آنلاین آن‌ها کاهش یابد.

میامی هرالد که متعلق به شرکت مک کلاچی است و در سال گذشته 200 شغل را حذف کرد، در حال حاضر برای ایجاد سیستم اشتراک آنلاین تصمیمی ندارد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed