تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون

تاریخ ارسال: دوشنبه، 3 اسفندماه 1388  

 

تاکید دولت هندوستان برای اعمال نتایج نظرسنجی‌ مردمی در برنامه‌های رادیو و تلویزیونی

 
 

دولت هندوستان شبکه‌های رادیو و تلویزیونی این کشور را به اعمال نتایج نظرسنجی‌های مردمی درباره برنامه‌ها، ملزم می‌کند.  

 
 

دولت هندوستان شبکه‌های رادیو و تلویزیونی این کشور را به اعمال نتایج نظرسنجی‌های مردمی درباره برنامه‌ها، ملزم می‌کند.

به گزارش ایسنا، از سال 2007 تاکنون، دولت هندوستان در پی یافتن راهی است که به اعمال بیشتر نتایج نظرسنجی‌ها در برنامه‌های رادیو و تلویزیونی منجر شود.

بر این اساس حق انحصاری انجام تحقیقات درباره تعداد مخاطبان و میزان رضایتمندی آنها از برنامه‌ها، از مرکز مطالعات رادیو و تلویزیونی هندوستان (BARC) گرفته شد و در کنار این مرکز، سایر موسسات خبری نیز مجوز انجام نظرسنجی را خواهند داشت.

البته برغم گذشت یک سال از تصویب این قانون، هنوز این قانون اجرایی نشده‌است.

به نقل از سایت اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه، دولت هندوستان همچنین در تلاش است تا دامنه فعالیت مرکز تحقیقاتی «BARC» را گسترش دهد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed