تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: یکشنبه، 2 اسفندماه 1388  

 

گوگل به خرید و فروش انرژی روی می‌آورد

 
 

رگولاتورهای انرژی آمریکا با تقاضای گوگل برای تبدیل شدن به بازاریاب برق که به این غول اینترنتی امکان می‌دهد به خرید و فروش نیرو بپردازد، موافقت کردند.  

 
 

رگولاتورهای انرژی آمریکا با تقاضای گوگل برای تبدیل شدن به بازاریاب برق که به این غول اینترنتی امکان می‌دهد به خرید و فروش نیرو بپردازد، موافقت کردند.

به گزارش ایسنا، کمیسیون رگولاتوری انرژی فدرال به اتفاق آراء از تقاضای گوگل برای به دست آوردن اختیار خرید و فروش انرژی پشتیبانی کرده است.

مقامات این کمیسیون پیش از رای‌گیری در نشست ماهانه خود اعلام کردند که این شرکت اینترنتی در حال حاضر تسهیلات تولید یا خطوط انتقال برای برق‌رسانی نداشته و قصد ندارد از اختیار جدید برای اهداف فروش استفاده کند.

بیش‌تر بازاریابان برق، خدمات‌دهنده یا تولید‌کننده هستند اما برخی از کاربران بزرگ نیرو مانند Safeway و Kimberly-Clark این اختیار را از سوی این کمیسیون کسب کرده‌اند.

گوگل علاقه خود به بازارهای نیرو را ناشی از تمایل برای مدیریت تامین انرژی این شرکت و به دست آوردن دسترسی بهتر به نیروهای احیا شدنی عنوان کرده است. این شرکت اطلاعاتی در مورد مصرف برق خود فراهم نکرده اما شبکه‌های عظیمی از جمله دیتاسنترهای بزرگ را اداره می‌کند.

به گفته سخنگوی گوگل، این شرکت قصد ندارد سرویس مدیریت نیروی خود را بفروشد یا بازارهای انرژی را مورد بررسی قرار دهد.

غول اینترنتی پیش از این ابزار آنلاینی به‌نام Google Power Meter را به مصرف‌کنندگان عرضه کرده که به آن‌ها امکان می‌دهد مصرف انرژی خود را کنترل کنند و در این پروژه با خدمات‌دهندگان برق همکاری داشته است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed