تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 28 بهمنماه 1388  

 

شبکه‌های اجتماعی، الهام‌بخش سوژه‌های روزنامه‌ها

 
 

یک بررسی اخیر نشان داد که بسیاری از دبیران و خبرنگاران روزنامه‌های آمریکایی برای ایده‌های مقالات و تحقیق به رسانه‌های اجتماعی روی می‌آورند. 

 
 

یک بررسی اخیر نشان داد که بسیاری از دبیران و خبرنگاران روزنامه‌های آمریکایی برای ایده‌های مقالات و تحقیق به رسانه‌های اجتماعی روی می‌آورند.

به گزارش ایسنا، بررسی ملی انجام گرفته در آمریکا نشان داد که تقریبا 90 درصد از خبرنگاران از رسانه اجتماعی برای اهداف تحقیقی استفاده می‌کنند.

شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر عمده توجه خبرنگاران را معطوف کرده‌اند اما ویکی‌پدیا نیز منبع مورد علاقه اطلاعات برای خبرنگاران بوده به طوری که 61 درصد از نظرسنجی شوندگان اظهار کرده‌اند برای یافتن اطلاعات به این دایره‌المعارف آنلاین مراجعه می‌کنند.

بیش‌تر خبرنگاران به شبکه‌های اجتماعی روی می‌آورند و هدف آن‌ها بیش‌تر نوشتن برای اینترنت است اما نویسندگان برای همه نوع خروجی خبری از رسانه اجتماعی استفاده می‌کنند.

طبق یافته‌های این بررسی، 69 درصد از نویسندگان آنلاین، 72 درصد از نویسندگان روزنامه‌ها و 48 درصد از نویسندگان مجلات از رسانه اجتماعی استفاده می‌کنند و 89 درصد خبرنگاران از وبلاگ‌ها به‌عنوان منبع نام برده و 96 درصد از وب سایت‌های شرکت‌ها بهره می‌گیرند.

اما موضوعی که درباره این گرایش گیج‌کننده است این که 89 درصد افراد مورد نظرسنجی اذعان کرده‌اند وبلاگ‌ها و منابع شبکه اجتماعی به دلیل نگرانی‌های مربوط به صحت و بررسی و تایید، منابع مورد اعتماد کمتری هستند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed