تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 28 بهمنماه 1388  

 

تحقیق نیویورک تایمز درباره کپی‌برداری مقاله‌های خبری

 
 

نیویورک تایمز پس از این که معلوم شد یک خبرنگار وال استریت و مالی این روزنامه به‌طور نادرست از کلمات و عبارات سازمان‌های خبری دیگر استفاده کرده، سرگرم انجام تحقیق در این مورد است. 

 
 

نیویورک تایمز پس از این که معلوم شد یک خبرنگار وال استریت و مالی این روزنامه به‌طور نادرست از کلمات و عبارات سازمان‌های خبری دیگر استفاده کرده، سرگرم انجام تحقیق در این مورد است.

به گزارش ایسنا، روزنامه تایمز در یک یادداشت دبیران اعلام کرد که زاخاری کووی که در سال 2008 از نیویورک پست به این روزنامه پیوست، از مطالب وال استریت ژورنال، رویترز و منابع دیگر بدون نسبت دادن یا خاطرنشان کردن آن‌ها استفاده مجدد کرده است.

طبق اعلام نیویورک تایمز، به‌نظر می‌رسد کووی در شماری از مقالات اقتصادی که سال گذشته منتشر شده‌اند و در پست های وبلاگ DealBook سایت این روزنامه، به طور نادرست از کلمات و عبارات منتشر شده توسط سازمان‌های خبری دیگر استفاده کرده است.

بر اساس این گزارش زندگینامه کووی در وب سایت تایمز، این خبرنگار از سال 2005 تا 2008 در نیویورک پست مشغول به فعالیت بوده است.

وال استریت ژورنال به تایمز درباره شباهت‌های گزارش این روزنامه با گزارش تایمز در پنجم ماه فوریه خبر داد و بررسی متعاقب توسط تایمز به کشف موارد دیگر کپی‌برداری در مقالات این خبرنگار از گزارش‌های سازمان‌های خبری دیگر منتهی شد.

طبق اعلام این روزنامه، کپی‌برداری مستقیم از سازمان‌های خبری دیگر بدون اشاره کردن به آن حتی با وجودی که حقایق به صورت مستقل بررسی شده باشند، نقض جدی سیاست تایمز و استانداردهای ژورنالیستی اصلی به شمار می‌رود.

حدود هفت سال قبل، جیسون بلر خبرنگار نیویورک تایمز به دلیل آنچه که از سوی این روزنامه ساخت و سرقت گسترده مطالب عنوان شد، استعفا کرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed