بر اساس نتایج یک بررسی، احتمال اینکه جوانان برای مشاهده محتوای اینترنتی پول و هزینه پرداخت کنند بیشتر از دیگر گروه های سنی و افراد جامعه است.
به گزارش فارس به نقل از تایم، بررسی های موسسه تحقیقاتی نیلسن که با استفاده از 27 هزار نفر در 52 کشور جهان صورت گرفته نشان می دهد اگر چه هنوز بخش قابل توجهی از کاربران اینترنت آمادگی پرداخت پول برای دسترسی به محتوای اینترنتی را ندارند، اما بخش هایی از کاربران هم هستند که آمادگی این کار را دارند.
71 درصد از شرکت کنندگان در این بررسی گفته اند که این محتوا باید از کیفیت بسیار بیشتری نسبت به محتوای عادی برخوردار باشد تا کاربران حاضر به پرداخت پول برای آن باشند.
آنان همچنین تصریح کرده اند اگر بتوانند به طور رایگان به محتوای مذکور دسترسی پیدا کنند دیگر حاضر به پرداخت پول برای آن نیستند.
بیش از 50 درصد کاربران مذکور گفته اند که حاضرند برای دسترسی به فیلم، موسیقی و بازی های آنلاین پول پرداخت کنند. 50 درصد هم گفته اند برای مشاهده ویدیوهای حرفه ای حاضر به پرداخت پول هستند و عده کمتری هم برای دسترسی به مجله های مختلف حاضر به صرف هزینه هستند.
یک سوم افراد هم برای دسترسی به امکانات رسانه های اجتماعی، پادکست ها، اخبار، رادیو ها و وبلاگ ها و ویدیوهای تهیه شده توسط کاربران حاضر به صرف هزینه هستند.
در این میان 65 درصد افرادی که حاضر به صرف هزینه در این موارد هستند زیر 20 سال سن دارند و محتوای ویدیویی مهم ترین سرویس مورد علاقه آنها محسوب می شود.