تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 28 بهمنماه 1388  

 

افزایش گرایش جوانان به مشاهده غیر رایگان محتوای اینترنتی

 
 

بر اساس نتایج یک بررسی، احتمال اینکه جوانان برای مشاهده محتوای اینترنتی پول و هزینه پرداخت کنند بیشتر از دیگر گروه های سنی و افراد جامعه است.  

 
 

بر اساس نتایج یک بررسی، احتمال اینکه جوانان برای مشاهده محتوای اینترنتی پول و هزینه پرداخت کنند بیشتر از دیگر گروه های سنی و افراد جامعه است.

به گزارش فارس به نقل از تایم، بررسی های موسسه تحقیقاتی نیلسن که با استفاده از 27 هزار نفر در 52 کشور جهان صورت گرفته نشان می دهد اگر چه هنوز بخش قابل توجهی از کاربران اینترنت آمادگی پرداخت پول برای دسترسی به محتوای اینترنتی را ندارند، اما بخش هایی از کاربران هم هستند که آمادگی این کار را دارند.

71 درصد از شرکت کنندگان در این بررسی گفته اند که این محتوا باید از کیفیت بسیار بیشتری نسبت به محتوای عادی برخوردار باشد تا کاربران حاضر به پرداخت پول برای آن باشند.

آنان همچنین تصریح کرده اند اگر بتوانند به طور رایگان به محتوای مذکور دسترسی پیدا کنند دیگر حاضر به پرداخت پول برای آن نیستند.

بیش از 50 درصد کاربران مذکور گفته اند که حاضرند برای دسترسی به فیلم، موسیقی و بازی های آنلاین پول پرداخت کنند. 50 درصد هم گفته اند برای مشاهده ویدیوهای حرفه ای حاضر به پرداخت پول هستند و عده کمتری هم برای دسترسی به مجله های مختلف حاضر به صرف هزینه هستند.

یک سوم افراد هم برای دسترسی به امکانات رسانه های اجتماعی، پادکست ها، اخبار، رادیو ها و وبلاگ ها و ویدیوهای تهیه شده توسط کاربران حاضر به صرف هزینه هستند.

در این میان 65 درصد افرادی که حاضر به صرف هزینه در این موارد هستند زیر 20 سال سن دارند و محتوای ویدیویی مهم ترین سرویس مورد علاقه آنها محسوب می شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed