تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سخت‌افزار

تاریخ ارسال: سه شنبه، 20 بهمنماه 1388  

 

شور خرید آی.‌پد فروکش کرد

 
 

کارشناسان و ناظران بازار محصولات آی‌تی می گویند علاقه اولیه به رایانه لوحی اپل کاهش یافته و خرید این دستگاه در روزهای آینده کاهش می یابد. 

 
 

کارشناسان و ناظران بازار محصولات آی‌تی می گویند علاقه اولیه به رایانه لوحی اپل کاهش یافته و خرید این دستگاه در روزهای آینده کاهش می یابد.

به گزارش فارس به نقل از آرس تکنیکا، بررسی های سایت Retrevo که در زمینه فروش کالاها و لوازم الکترونیک فعال است، نشان می دهد مشتریان و علاقمندان به این محصولات علاقه اولیه خود را به خرید آی پد در کمتر از دو هفته از دست داده اند.

تبلیغات پرحجم برای این دستگاه اگر چه در دو هفته اول باعث خرید قابل توجه ای پد شد. اما پس از کاهش اشتیاق اولیه مشتریان ترجیح می دهند منتظر بمانند تا بعد از کسب اطلاعات کافی در مورد جزییات این محصول نسبت به خرید آن اقدام کنند.

بررسی دقیق Retrevo نشان می دهد یک هفته قبل از عرضه آی پد 26 درصد از کاربران این سایت در مورد آی پد اطلاعاتی داشتند، اما هنوز به آن علاقمند نشده بودند. بعد از عرضه این محصول این درصد به 52 تغییر کرد. اما 3 درصد هم از خرید این دستگاه خبر داده بودند.

پس از نمایش آی پد توسط استیو جابز این رقم به 9 درصد افزایش یافت. 21 درصد هم اعلام کردند باید در مورد این دستگاه اطلاعات بیشتری کسب کنند.

اما بعد از گذشت یک هفته دیگر 61 درصد از کاربران این سایت می گویند علاقه ای به خرید آی پد ندارند و تنها 5 درصد کاربران قصد دارند پس از کسب اطلاعات دقیق تر این کالا را خریداری کنند. 19 درصد بلاتکلیف هستند و 15 درصد دیگر هم می گویند با کسب اطلاعات دقیق تر در این زمینه تصمیم خواهند گرفت.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed