تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: سه شنبه، 20 بهمنماه 1388  

 

جی‌میل ۲: ویژگی‌های شبکه اجتماعی به جی‌میل اضافه می‌شود

 
 

گوگل در ادامه استراتژی وب اجتماعی، در تدارک افزودن ویژگی‌های شبکه اجتماعی به سرویس ایمیل اینترنتی جی‌میل است. 

 
 

گوگل در ادامه استراتژی وب اجتماعی، در تدارک افزودن ویژگی‌های شبکه اجتماعی به سرویس ایمیل اینترنتی جی‌میل است.

به گزارش ایسنا، کاربران جی‌میل پیش از این هم می‌توانستند وضعیت خود را در داخل سرویس گوگل مشخص کنند اما این شرکت اینترنتی قصد دارد این ویژگی را به مجموعه مداوم از به‌روزرسانی‌های وضعیت که در سایت‌هایی مانند فیس‌بوک و توییتر مشاهده می‌شود، توسعه دهد.

به گفته منابع آگاه در این شرکت، همچنین کاربران می‌توانند تصاویر و ویدیوها را از طریق این سرویس که انتظار می‌رود به زودی راه‌اندازی شود، به اشتراک بگذارند.

گوگل با استخدام‌های جدید و برنامه‌ریزی برای اختصاص انرژی بیش‌تر برای درک پدیده رسانه اجتماعی، استراتژی وب اجتماعی خود را در ماه‌های اخیر دو برابر کرده است.

اما یکی از عوامل کلیدی در موفقیت طرح گوگل میزان کار کردن این سرویس با سرویس‌های شبکه اجتماعی محبوب نظیر توییتر و فیس‌بوک است زیرا کاربرانی که عادت کرده‌اند از این سرویس‌ها به‌روزرسانی ارسال کنند از رابط کاربری جی‌میل استفاده نمی‌کنند مگر اینکه بتوانند تمامی پیام‌هایشان را در یک مکان مرکزی دریافت کنند.

یاهو نیز مدتی است امکان مشابه را در یاهومیل فراهم کرده و به کاربران امکان می‌دهد از طریق اشتراک یاهو به‌روزرسانی‌ها را از سرویس‌هایی مانند توییتر و فلیکر مشاهده کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed