تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 19 بهمنماه 1388  

 

رقابت فیس‌بوک با گوگل در انتشار اخبار

 
 

بر اساس جدیدترین اطلاعات موسسه هیت وایز، فیس بوک در حال رقابت با گوگل‌نیوز و گوگل ریدر به‌عنوان توزیع کننده محتوای خبری در اینترنت است. 

 
 

بر اساس جدیدترین اطلاعات موسسه هیت وایز، فیس بوک در حال رقابت با گوگل‌نیوز و گوگل ریدر به‌عنوان توزیع کننده محتوای خبری در اینترنت است.

به گزارش ایسنا، به گفته تحلیلگر این موسسه، گوگل ریدر 0.01 درصد از بازدیدها را در اواخر ماه ژانویه برای وب‌سایت‌های خبری و اطلاعات داشت که تقریبا مشابه سال گذشته است، با این همه گوگل‌نیوز در 1.39 درصد از بازدیدها و فیس‌بوک در 3.52 درصد سهیم بودند.

طبق این گزارش، فیس‌بوک به‌عنوان چهارمین منبع محبوب بازدیدها برای خبر و وب‌سایت‌های رسانه‌یی در آخرین هفته ماه ژانویه پس از گوگل، یاهو و MSN مایکروسافت قرار گرفت.

فیس‌بوک در اواخر ماه ژانویه آموزش سریعی در وبلاگ این شرکت ارسال کرد که به کاربران نشان می‌داد چگونه یک فید خبری در صفحه پروفایل خود ایجاد کنند.

وال استریت ژورنال از جمله روزنامه‌هایی است که از طریق یک فید خبری در صفحه فیس‌بوک خود محتوا توزیع می‌کند. اما گوگل با کسب درآمد تبلیغاتی 22 میلیارد دلار در سال 2009 همچنان سهم برتری را در بازار تبلیغات آنلاین دارد در حالیکه فیس بوک تنها 400 میلیون دلار از محل تبلیغات کسب کرده است.

با این همه این اختلاف ممکن است با ادامه فعالیت فیس بوک در انتشار اخبار در وب به میزان بالاتر نسبت به رقبایش، شروع به کم شدن بکند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed