تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: وبلاگ

تاریخ ارسال: شنبه، 17 بهمنماه 1388  

 

انزوای وبلاگ‌نویسی در سایه‌ی محبوبیت شبکه‌ها‌ی اجتماعی

 
 

یک بررسی در آمریکا نشان داد کاربران اینترنت جوان‌تر علاقه به وبلاگ‌نویسی را از دست داده و به شکل کوتاه‌تر و ارتباطات موبایلی روی آورده‌اند. 

 
 

یک بررسی در آمریکا نشان داد کاربران اینترنت جوان‌تر علاقه به وبلاگ‌نویسی را از دست داده و به شکل کوتاه‌تر و ارتباطات موبایلی روی آورده‌اند.

به گزارش ایسنا، طبق بررسی مرکز پژوهشی پیو، شمار کاربران 12 تا 17 ساله که وبلاگ‌نویسی می‌کردند از سال 2006 در 14 درصد ثابت مانده که نشان می‌دهد این دسته از کاربران مایلند پست‌های کوتاه‌تر در شبکه‌های اجتماعی ارسال کرده و با استفاده از تلفن همراه به اینترنت دسترسی داشته باشند.

اما یافته‌های این مطالعه افزایش متوسط وبلاگ‌نویسی توسط افراد 30 سال به بالا را نشان می‌دهد. تصور می‌شود این افزایش از 7 درصد در سال 2007 به 11 درصد در سال 2009 عامل رواج وبلاگ‌نویسی در میان جمعیت اینترنتی بزرگ‌سال باشد که همچنان 10 درصد باقی مانده است.

بسیاری از کاربران 18 تا 29 سال (55 درصد) و 27 درصد از کاربران 12 تا 17 سال از تلفن همراه به اینترنت دسترسی می‌یابند که نیاز را برای مختصرگویی افزایش می‌دهد.

بیش‌تر کاربران شبکه اجتماعی از سایت‌های مختلف مانند فیس‌بوک، مای اسپیس و LinkedIn استفاده می‌کنند و در میان کاربران بزرگسال 71 درصد از فیس‌بوک، 66 درصد از مای اسپیس و هفت درصد از LinkedIn استفاده می‌کنند.

سرویس میکرووبلاگ‌نویسی توییتر در میان کاربران 18 تا 29 سال محبوب‌تر بوده و یک سوم آن‌ها از چنین سرویس‌هایی استفاده می‌کنند.

این بررسی با نظرسنجی از 800 نوجوان 12 تا 17 سال و والدین آن‌ها و دو هزار و 253 فرد 18 سال به بالا انجام گرفته است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed