تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلفن ثابت

تاریخ ارسال: شنبه، 17 بهمنماه 1388  

 

معرفی سرویس‌های شبکه‌ی IN، تعرفه و کارایی‌ها

 
 

با شروع دیجیتالی شدن شبکه‌ها مطالعات اولیه‌ی شبکه‌ی هوشمند از سال 72 در شرکت مخابرات ایران آغاز و مشخصات فنی آن تدوین شد، عمده‌ سرویس‌های شبکه‌های IN سرویس‌دهی ارزش افزوده هستند و راه‌اندازی شبکه‌ی هوشمند بالابردن تعداد مکالمات موفق، ارائه‌ی سریع سرویس‌ها در بازار رقابتی، افزایش درآمد برای اپراتورها و مدیریت قابل انعطاف برروی سرویس‌ها را به دنبال خواهد داشت.  

 
 

با شروع دیجیتالی شدن شبکه‌ها مطالعات اولیه‌ی شبکه‌ی هوشمند از سال 72 در شرکت مخابرات ایران آغاز و مشخصات فنی آن تدوین شد، عمده‌ سرویس‌های شبکه‌های IN سرویس‌دهی ارزش افزوده هستند و راه‌اندازی شبکه‌ی هوشمند بالابردن تعداد مکالمات موفق، ارائه‌ی سریع سرویس‌ها در بازار رقابتی، افزایش درآمد برای اپراتورها و مدیریت قابل انعطاف برروی سرویس‌ها را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، شبکه‌ی هوشمند از یک سیستم یکپارچه برای ارائه‌ی سرویس‌های مخابراتی تشکیل شده و قادر است انواع مختلفی از سرویس‌های جدید را در حداقل زمان به مشتریان ارائه کند، این مساله امروزه یکی از اهداف شبکه‌های مخابراتی است. شبکه‌ی هوشمند تهران از 27 اردیبهشت‌ماه سال 84 راه‌اندازی و واگذاری سرویس به متقاضیان آغاز شده است.

هفت سرویس سیستم هوشمند IN

همچنین محمد خجسته‌نیا - مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران - در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: علاقه‌مندانی که می‌خواهند از این سرویس‌ها استفاده کنند برای دریافت سرویس انتقال، پست صوتی و کارت IN باید به مراکز منتخب تلفن ثابت در منطقه خود مراجعه کنند.

دیگر سرویس‌های شبکه هوشمند نیز به صورت متمرکز در ساختمان شاهد و درواقع ساختمان مرکزی شرکت مخابرات استان تهران ارائه می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت این سرویس‌ها به آن ساختمان که در اتوبان کردستان است مراجعه کنند.

ارائه درخواست و تکمیل فرم‌های مربوط برای دریافت سرویس رایگان است اما هر کدام از سرویس‌ها تعرفه‌های جداگانه‌ای دارند. از طریق سرویس مکالمه‌ی اعتباری امکان مکالمه‌ی مشترک به میزان اعتبار پیش پرداخت شده را که عموما از طریق کارت اعتباری انجام می‌گیرد، مهیا می‌شود؛ همچنین سرویس مکالمه‌ی رایگان که شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند تماس‌هایی را که با آن‌ها گرفته می‌شود تقبل کنند و شروع کننده‌ی مکالمه، هیچ گونه مبلغی نپرداخته و ارتباط او رایگان است از جمله سرویس‌های قابل ارائه توسط شبکه‌ی هوشمند است.

در سرویس شبکه‌ی خصوصی مجازی چند نفر یا شعبات مختلف یک شرکت می‌توانند با ایجاد یک شبکه‌ی مجازی و داشتن کد، بدون نیاز به ورود به شبکه‌ی اصلی با یکدیگر مکالمه کنند. سرویس شماره‌ی اختصاصی نیز به مشترک امکان می‌دهد دارای یک شماره‌ی مشخص بوده و در محل‌های مختلف با انجام اقداماتی تعریف شده کلیه‌ی افراد بتوانند با او با همان شماره تماس بگیرند نیز از دیگر سرویس‌های قابل ارائه توسط شبکه‌ی هوشمند به شمار می‌رود.

به گزارش ایسنا سرویس شماره‌ی فراگیر، مشاوره‌ی تلفنی، سرویس تماس انبوه جهت حل تماس‌های عمومی و زیاد برای شرکت در مسابقات تلویزیونی یا رادیویی و سرویس انتقال شماره نیز از دیگر سرویس‌ها محسوب می‌شود.

تعرفه‌ی مکالمه‌ی رایگان در این سرویس سالانه مبلغ 10 هزار تومان هزینه‌ی برقراری است و کل هزینه‌ی پالس توسط مخاطب پرداخت خواهد شد.

تعرفه‌ی مشاوره‌ی تلفنی به این صورت است که آغاز کننده‌ی تلفن متناسب با حق مشاوره کل هزینه را پرداخت می‌کند، شرکت مخابرات جهت اقداماتی که در این رابطه انجام داده، مبلغ مشاوره را می‌پردازد و 15 درصد از مبلغ مذکور را جهت ارائه سرویس دریافت می‌کند.

تعرفه‌ی شماره‌ی اختصاصی به این شکل است که علاوه بر پرداخت هزینه توسط آغازکننده‌ی مکالمه، مخاطب 15 درصد قیمت پالس را به علاوه‌ی هزینه‌ی بین شهری پرداخت می‌کند؛ در ارائه‌ی سرویس انتقال شماره، در صورتی که متقاضی به طور دائم بخواهد از این سرویس استفاده کند 50 هزار تومان هزینه‌ی برقراری خواهد پرداخت و در صورتی که به طور موقت و زیر یک سال استفاده کند،10 هزار تومان جهت برقراری و 15 درصد به عنوان مخاطب پرداخت می‌کند، گفتنی است آغازکننده‌ی مکالمه هزینه‌ی پالس خود را می‌پردازد.

برقراری سرویس‌های رای‌گیری تلفنی و تماس انبوه به صورت رایگان خواهد بود و برقراری پست صوتی با پرداخت 2 هزار تومان هزینه برقراری انجام خواهد گرفت. اما تعرفه‌ی شبکه خصوصی مجازی به این صورت است که هرگونه ارتباط داخلی در این شبکه 15 درصد به اضافه‌ی قیمت پالس مکالمات داخلی از دارنده‌ی شبکه دریافت می‌شود.

در تعرفه‌ی شماره‌ی فراگیر مخاطب 15 درصد قیمت پالس را می‌پردازد؛ تعرفه‌ی‌ کارت‌های مکالمه‌ی اعتباری مشابه تعرفه‌های جاری مخابرات بوده و فقط هر کارت 10 درصد تخفیف مکالمه دارد.

حدود دو سال پیش از سوی مسوولان اعلام شده بود که میزان درآمد حاصله از طریق استفاده از شبکه‌ی هوشمند، به طور تقریبی بین 40 تا 45 میلیون تومان است که 70 درصد آن سهم ISPها بوده و30 درصد باقی مانده نیز با کسر مالیات و عوارض برای مخابرات است.

در آن زمان اعلام شده بود که روزانه به‌طور میانگین بین 300 تا 400 هزار مراجعه کننده به شبکه‌ی هوشمند وجود دارد که تمامی ‌این تماس‌ها از یک دقیقه بیش‌تر است؛ چراکه مخابرات ارتباط‌های زیر یک دقیقه را محاسبه نمی‌کند. این تعداد در مناسب‌های خاص یا روزهای اوایل تا اواخر هفته متفاوت است و ممکن بیشتر یا کمتر شود، به عنوان نمونه اینترنتی شدن ثبت‌نام کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد، یکی از ایام ‌خاص است که میزان مراجعه به شبکه‌ی هوشمند به میزان چشم‌گیری افزایش می‌یابد.

چندی پیش معاون شرکت ارتباطات زیرساخت کشور گفته بود: شبکه‌ی هوشمند به‌عنوان سرویس ارزش افزوده برروی سیستم‌های مخابراتی است و با توجه به این که این شرکت از نظر ساختاری، سازمانی و نیروی انسانی از ابتدا نیز نمی‌توانست در شبکه‌ی دسترسی وارد شود، تصمیم بر انتقال مسوولیت این موضوع به شرکت مخابرات گرفته شد.

غلامرضا کشت‌گر در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی بحث انتقال پروژه‌ی شبکه‌ی هوشمند (IN) از شرکت ارتباطات زیرساخت به شرکت مخابرات ایران با بیان این که شرکت ارتباطات زیرساخت با مشترکان خاص و انتهایی سر و کار ندارد گفته بود: بر اساس اساسنامه‌ی شرکت ارتباطات زیرساخت ما باید در مسیرهای ارتباطی حاکم باشیم و درواقع با اپراتورهای بزرگ سروکار داریم، بنابراین بحث IN به ما ربطی پیدا نمی‌کرد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed