تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: شنبه، 17 بهمنماه 1388  

 

تله‌گذاری هکرها در وبلاگ، ایمیل و وب‌سایت‌ها

 
 

طبق گزارش یک شرکت امنیتی، خلافکاران اینترنتی کامنت‌های وبلاگ، چت روم‌ها، پیام‌های ایمیل و وب‌سایت‌ها را برای فریب کاربران تله‌گذاری می‌کنند. 

 
 

طبق گزارش یک شرکت امنیتی، خلافکاران اینترنتی کامنت‌های وبلاگ، چت روم‌ها، پیام‌های ایمیل و وب‌سایت‌ها را برای فریب کاربران تله‌گذاری می‌کنند.

به گزارش ایسنا، تحلیل تهدیدهای آنلاین در طول نیمه دوم سال 2009 توسط شرکت امنیتی وب سنس نشان داد که 81 درصد از ایمیل‌ها به شکلی درست شده بودند تا کدهای مخرب را ارسال کنند و 95 درصد از کامنت‌های ارسال شده در وبلاگ‌ها یا اجتماعات چت، هرزنامه یا لینک‌هایی به ویروس‌های دانلود شونده بودند.

حملات بهره‌برداری کننده از ویژگی بهینه‌سازی موتور جست‌وجو نیز تکنیک مورد علاقه‌ای برای سوءاستفاده از موضوعات داغی مانند مرگ افراد مشهور یا بلایای طبیعی برای کشاندن کاربران به وب‌سایت‌های طراحی شده برای آلوده کردن رایانه‌ها شناخته شدند.

به گفته مدیر پژوهش امنیتی وب سنس، هکرها نیز در جهت مشابه گوگل و بینگ به سوی نتایج جست‌وجوی فوری گام برمی‌دارند.

هکرها از رایانه‌های آلوده‌ای که به‌عنوان بات نت یاد می‌شوند، برای میزبانی وب سایت‌های قلابی استفاده کرده و رتبه‌بندی نتایج جست‌وجوی اینترنت در مورد موضوعات داغ را در هر لحظه تغییر می‌دهند.

طبق یافته‌های وب سنس، 13.7 درصد از وب سایت‌های قلابی حاوی نرم‌افزارهای مخرب بودند و در صد جست‌وجوی برتر برای جست‌وجوهای انجام گرفته با استفاده از واژه‌هایی مانند سرویس‌های ردیابی موضوعات داغ Yahoo! Buzz یا گوگل تراند قرار داشتند.

بنا بر این گزارش، شمار وب سایت‌های مخرب در نیمه دوم سال 2009 نسبت به نیمه اول دو برابر شد و بدتر از آن، هکرها به طور فزاینده ویروس‌ها را در وب سایت‌هایی قرار دادند که مردم به آن‌ها اعتماد داشتند.

حدود 71 درصد از وب سایت‌های حاوی نرم‌افزار مخربی که توسط وب سنس شناسایی شدند، وب سایت‌هایی بودند که بدون اطلاع صاحبانشان آلوده شده بودند.

این اطلاعات با استفاده از سرویس Threat Seeker Network تهیه شده که در هر ساعت بیش از 40 میلیون وب سایت و حدود 10 میلیون ایمیل را برای یافتن کدهای مخرب اسکن می‌کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed