تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: نرم‌افزار

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 14 بهمنماه 1388  

 

اینترنت اکپلورر ۸، محبوب‌ترین مرورگر اینترنتی شد

 
 

اینترنت اکسپلورر 8 مایکروسافت در ماه ژانویه با به دست آوردن 22.31 درصد سهم بازار و پیشی گرفتن از اینترنت اکسپلورر 6 برای نخستین بار، محبوب‌ترین مرورگر اینترنتی شد. 

 
 

اینترنت اکسپلورر 8 مایکروسافت در ماه ژانویه با به دست آوردن 22.31 درصد سهم بازار و پیشی گرفتن از اینترنت اکسپلورر 6 برای نخستین بار، محبوب‌ترین مرورگر اینترنتی شد.

به گزارش ایسنا، جدیدترین سهم بازار این مرورگر نسبت به 20.86 درصد در ماه دسامبر افزایش یافته که نشان می‌دهد 9 ماه طول کشیده تا این مرورگر پس از منتشر شدن در ماه مارس به برتری بازار دست یابد.

با این همه آمارهای شرکت NetApps نشان می‌دهد که سهم اینترنت اکسپلورر 6 به 20.07 درصد سقوط کرده است. این مرورگر به دنبال حملات اینترنتی به گوگل در ماه ژانویه که با بهره‌برداری از آسیب‌پذیری امنیتی آن انجام گرفته بود، مورد انتقاد شدید دولت‌ها قرار گرفت.

همچنین با اعلام خبر پایان یافتن پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر 6 در Google Docs و سایت‌های گوگل، نسخه قدیمی مرورگر اینترنت اکسپلورر لطمه بیش‌تری خواهد دید.

موزیلا هم از افت اینترنت اکسپلورر 6 بی‌بهره نماند و همانطور که در ماه ژانویه پیش‌بینی کرده بود شاهد افزایش سهم فایرفاکس از 16.32 درصد به 17.1 درصد بود. کروم گوگل نیز شاهد رشد و رسیدن از 3.75 درصد به 3.92 درصد سهم بود.

با وجود رشد سریع اینترنت اکسپلورر 8، مجموع استفاده از مرورگر مایکروسافت از 66.92 درصد در ماه دسامبر 2009 به 62.16 درصد در ماه ژانویه کاهش یافت در حالی که مجموع استفاده از فایرفاکس از 23.29 درصد به 24.41 درصد رسید.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed