تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلفن همراه

تاریخ ارسال: سه شنبه، 13 بهمنماه 1388  

 

کاهش قیمت گوشی‌های نوکیا

 
 

نوکیا در اواخر ماه ژانویه با کاهش قیمت در تمامی مجموعه مدل‌های تلفن خود، ارزان‌ترین تلفن هوشمند خود را در رقابت نزدیک با گوشی‌های متوسط از شرکت‌های رقیب سامسونگ و سونی اریکسون قرار داد. 

 
 

نوکیا در اواخر ماه ژانویه با کاهش قیمت در تمامی مجموعه مدل‌های تلفن خود، ارزان‌ترین تلفن هوشمند خود را در رقابت نزدیک با گوشی‌های متوسط از شرکت‌های رقیب سامسونگ و سونی اریکسون قرار داد.

به گزارش ایسنا، این سازنده تلفن همراه تغییرات قیمت را بخشی از کسب و کار عادی و در جریانش توصیف کرده است. این شرکت که بزرگ‌ترین سازنده تلفن همراه در جهان به شمار می‌رود، معمولا هر سال چند بار قیمت‌های محصولاتش را کاهش می‌دهد.

به گفته منابع صنعتی متعدد، نوکیا قیمت‌ها را تا 10 درصد کاهش داده است. پس از کاهش قیمت، ارزان‌ترین تلفن هوشمند نوکیا که 5230 است، حدود 170 یورو (239 دلار) در فنلاند به فروش می‌رود و قیمت عمده فروش این مدل اکنون پایین 120 یورو است.

تقاضا برای تلفن‌های هوشمند ارزان‌تر به بازار تلفن همراه کمک کرده با وجود رکود اقتصادی به رشد ادامه دهد. طبق گزارش Strategy Analytics، فروش تلفن همراه در سه ماهه چهارم از ماه اکتبر تا دسامبر 30 درصد افزایش یافت.

نوکیا هفته گذشته اعلام کرد درآمدش از تلفن‌های هوشمند در سه ماهه چهارم نسبت به سه ماهه قبلی 26 درصد افزایش یافته و به 3.9 میلیارد یورو رسیده و به قوی‌تر شدن نتایج مالی‌اش کمک کرده است. متوسط قیمت عمده فروشی تلفن‌های هوشمند این شرکت از 190 یورو به 186 یورو در سه ماهه سوم کاهش یافت.

اما کاهش قیمت‌ها به سونی اریکسون که برروی عرضه تلفن‌های دوربین‌دار با قابلیت پخش آهنگ اما بدون سیستم عامل تمرکز یافته، لطمه می‌زند؛ این تلفن‌ها ارزان‌تر از تلفن‌های هوشمند بوده اما تفاوت قیمت میان آن‌ها به سرعت در حال کاهش است.

کاهش قیمت گوشی‌های نوکیا همزمان با بازگشت این صنعت به رشدف پس از سپری کردن سال سختی صورت می‌گیرد که تقاضای مصرف‌کنندگان به دلیل رکود لطمه دید. طبق اعلام نوکیا، انتظار می‌رود بازار تلفن همراه در سال جاری میلادی 10 درصد رشد کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed