تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: دوشنبه، 12 بهمنماه 1388  

 

کودکان ۷ ساعت و ۳۸ دقیقه در روز آنلاین هستند

 
 

گزارش جدید بنیاد خانواده کایسر نشان می دهد کودکان در رده سنی هشت تا 18 سال بخش بسیار بزرگی از روز خود در حدود هفت و نیم ساعت را صرف حضور در اینترنت و استفاده از تجهیزات الکترونیک می کنند. 

 
 

گزارش جدید بنیاد خانواده کایسر نشان می دهد کودکان در رده سنی هشت تا 18 سال بخش بسیار بزرگی از روز خود در حدود هفت و نیم ساعت را صرف حضور در اینترنت و استفاده از تجهیزات الکترونیک می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، گزارشی جدید نشان می دهد کودکان در رده سنی هشت ساله روزانه بیش از هفت ساعت از زمان خود را به زندگی الکترونیک و گذراندن در شبکه مجازی سپری می کنند. کودکان با استفاده از بیش از یک ابزار در آن واحد روزانه حتی بیش از 10 ساعت از زندگی خود را صرف الکترونیک ها می کنند.

بر اساس تحقیقاتی که توسط بنیاد خانواده کایسر انجام گرفته است مدت زمانی که کودکان صرف استفاده از تجهیزات الکترونیک می کنند، طی پنج سال گذشته تا اندازه ای قابل توجه افزایش پیدا کرده است زیرا تجهیزات قابل حمل شیوه دسترسی کودکان به برنامه های تلویزیونی، فیلمها و موسیقی را متحول کرده اند.

محققان دریافته اند کودکان به صورت میانگین در حدود هفت ساعت و 38 دقیقه از روز خود را صرف استفاده از رسانه های سرگرم کننده آنلاین می کنند که این میزان از سال 2004 تا کنون در حدود یک ساعت و 17 دقیقه افزایش یافته است؛ در صورتی که بیشتر این مدت زمان به استفاده از رسانه های چند کاره صرف شود در واقع کودکان در حدود 10 ساعت و 45 دقیقه از روز خود را در میان ابزارهای الکترونیک و به صورت آنلاین صرف کرده اند.

نتایج تحقیقات که با بررسی فعالیتهای روزانه دو هزار و دو کودک هشت تا 18 ساله انجام گرفته است نشان می دهد از 24 ساعت یک روز کودکان به صورت میانگین یک ساعت و 35 دقیقه صرف دریافت و ارسال پیامک می شود. همچنین تحقیق جدید نشان می دهد دختران بیشتر از پسران در سایتهای اجتماعی به فعالیت آنلاین می پردازند زیرا میانگین حضور دختران در این سایتها 25 دقیقه و میزان حضور پسران 19 دقیقه عنوان شده است.

بر اساس گزارش تلگراف، محققان معتقدند خانواده ها باید مدت زمان استفاده از رسانه های الکترونیکی و آنلاین را برای کودکان خود محدود سازند زیرا استفاده بیش از حد از چنین رسانه هایی شانس برقراری ارتباط مستقیم با افراد را از آنها گرفته و توانایی روبرو شدن با اجتماع را در آنها از بین خواهد برد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed