تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: پیامک

تاریخ ارسال: دوشنبه، 12 بهمنماه 1388  

 

محدودیت ارسال پیامک‌های تبریک سال نو در چین

 
 

به‌منظور مقابله با ارسال پیامک‌های ناخواسته، محدودیتی برای شمار پیامک‌هایی که کاربران تلفن همراه در چین می‌توانند به مناسبت سال نوی چینی ارسال کنند، تعیین شده است.  

 
 

به‌منظور مقابله با ارسال پیامک‌های ناخواسته، محدودیتی برای شمار پیامک‌هایی که کاربران تلفن همراه در چین می‌توانند به مناسبت سال نوی چینی ارسال کنند، تعیین شده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس توافقنامه بین سه اپراتور تلفن همراه اصلی در چین، در صورتی که شمار پیام‌های کوتاه ارسال شده از یک شماره تلفن به 200 پیام در ساعت و هزار پیام در روز برسد، فعالیت سرویس پیام تلفن مذکور به مدت یک هفته متوقف خواهد شد.

برای ایام جشن مانند فستیوال بهار و تعطیلات آخر هفته این محدودیت به 500 پیام در ساعت و دو هزار پیام در روز افزایش می‌یابد.

طبق آمار وزارت صنعت و فن‌آوری اطلاعات چین، مشترکان تلفن همراه در این کشور تا پایان سال 2008 هر هفته حدود 10 پیامک ناخواسته دریافت می‌کردند که بیش از 300 میلیون پیامک ناخواسته در سال محسوب می‌شود.

متداول‌ترین انواع هرزنامه شامل تبلیغ املاک، فروشگاه و صنایع گردشگری و ترافیک هستند و با توجه به آزاردهنده بودن پیامک ناخواسته، برخی از کاربران تلفن همراه در این کشور از محدودیت تعیین‌شده برای ارسال پیام کوتاه حمایت می‌کنند.

آمار رسمی نشان می‌دهد مردم چین در طول تعطیلات هفت روزه فستیوال بهار در سال گذشته 18 میلیارد پیام کوتاه ارسال کردند و انتظار می‌رود این آمار امسال افزایش یابد؛ گفتنی است حدود 700 میلیون کاربر تلفن همراه تا ماه ژوییه گذشته در کشور چین وجود داشت.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed