تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تازه‌های نشر

تاریخ ارسال: یکشنبه، 11 بهمنماه 1388  

 

انتشار شماره‌ جدید فصل‌نامه‌ رسانه ویژه «انقلاب اسلامی و رسانه»

 
 

هفتاد و هفتمین شماره فصلنامه علمی - ترویجی رسانه از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شد  

 
 

هفتاد و هفتمین شماره فصلنامه علمی - ترویجی رسانه از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شد

به گزارش روابط‌ عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها موضوع مقالات این شماره به انقلاب اسلامی و رسانه اختصاص دارد.

در بخش یادداشت، نویسنده با توجه به سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و آغاز دهه چهارم انقلاب به این نکته اشاره دارد که قدردانی از فرصت‌های زرین برآمده از سال‌های انقلاب، آن‌گاه حاصل می‌شود که ار روش‌های عالمانه غفلت نشود.

اهمیت هم‌افزایی و تعامل با عقلای مهذب کم اهمیت به حساب نیاید و در تکمیل نقصان‌ها و اصلاح ناکارآمدی‌ها، اهتمام شود. اکنون که نظام جمهوری اسلامی ایران، سی‌امین سالگرد پیروزی خود را جشن می‌گیرد باید این نیاز را به رسمیت بشناسد که دهه چهارم عمر خود را با یک نقد درون گفتمانی، آن هم بی‌هیچ ملاحظه‌ای آغاز کند.

محور این گفتمان هم بی‌گمان باید مراجعه به شعارها، آرمان‌ها، اهداف‌ و وعده‌های اول انقلاب و مقایسه آنچه قرار بود رخ دهد با آنچه رخ داده است باشد.

فهرست مطالب این شماره از فصلنامه رسانه شامل مقالات و موضوعات زیر است:

* یادداشت

* تأثیر انقلاب اسلامی بر کارکرد رسانه‌ها با مطالعه موردی در حقوق مطبوعات/ دکتر محسن اسماعیلی

* انقلاب آیینی و رسانه‌های جمعی بعد از انقلاب اسلامی / دکتر احمدی میرعابدینی

* مطالعه الگوی ناظر بر ارتباطات اجتماعی جامعه دینی با تبیین مختصات روابط سیاسی در اندیشه امام خمینی و انقلاب اسلامی / سیدمجید امامی

* بازنمایی اسلام و ایران در رسانه‌های غرب / عبدالله بیچرانلو

* آسیب‌شناسی پژوهش حوزه رسانه سه دهه پس از انقلاب اسلامی / سید سجاد مدنی مبارکه

* انقلاب اسلامی و گفتمان‌های انتخاباتی در ایران / دکتر گیتا علی‌آبادی

* تصویر انقلاب اسلامی ایران از دیدگاه مطبوعات آمریکا، بررسی نامه‌های خوانندگان به سردبیران مجله‌های تایم و نیوزیویک / دکتر ستاره غفاری

* فهرست گزیده مقالات ارتباطات جمعی در مطبوعات، مهرناز ندیری

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed