تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 6 بهمنماه 1388  

 

برترین شرکت‌های جهان برای اشتغال: گوگل چهارم شد

 
 

لیست برترین شرکت‌های دنیا از نظر شرایط ایده‌آل و مناسب برای کار کردن توسط مرکز Fortune منتشر شد و نخستین عنوان این لیست به یک شرکت فناوری اختصاص یافت. 

 
 

لیست برترین شرکت‌های دنیا از نظر شرایط ایده‌آل و مناسب برای کار کردن توسط مرکز Fortune منتشر شد و نخستین عنوان این لیست به یک شرکت فناوری اختصاص یافت.

به گزارش فارس به نقل از سی‌نت، Fortune با انتشار این لیست اعلام کرد که بهترین مرکز دنیا برای کار کردن شرکت نرم‌افزار SAS است و پس از آن، شرکت گوگل در رتبه چهارم قرار گرفته است.

دیگر شرکت‌های فناوری که نامشان در این لیست به چشم می‌خورد شامل شرکت سیسکو در رتبه شانزدهم، شرکت Adobe در رتبه چهل‌ودوم و شرکت مایکروسافت در رتبه پنجاه‌ویکم می‌شوند.

مرکز Fortune برای انتخاب این شرکت‌ها، میزان پرداخت دستمزد به کارمندان و همچنین فعالیت‌های کارمندان در جریان فعالیت‌های سازمانی را مورد تحلیل قرار داد. همچنین با توجه به اینکه بحران اقتصادی در سال گذشته باعث کاهش گسترده موقعیت‌های شغلی در شرکت‌ها شده بود، Fortune در تحلیل‌های خود رشد موقعیت‌های شغلی جدید را نیز بررسی کرد.

شرکت نرم‌افزاری SAS که برترین عنوان این لیست را از آن خود کرد، در مجموع به نگهداری و مراقبت از کارمندان خود اهمیت زیادی می‌دهد و ماهانه 410 دلار برای هر یک از کارمندان خود در این زمینه پرداخت می‌کند. این شرکت بیش از 90 درصد حق بیمه هر یک از کارمندان خود را در ماه پرداخت می‌کند و خدمات گسترده‌ای را در اختیار آن‌ها می‌گذارد.

در سیستم داخلی شرکت SAS مرکز خدمات پزشکی و بهداشتی، مرکز آزاد تناسب اندام، کتابخانه و مرکز تفریحات تابستانی برای فرزندان کارمندان در نظر گرفته شده است. این شرکت کمترین نرخ اخراج و استخدام کارمندان را با 2 درصد به خود اختصاص داده است.

شرکت SAS از نظر مرکز تحقیقاتی Fortune بسیار سودده است و به گفته کارشناسان، بزرگترین شرکت نرم‌افزاری خصوصی در جهان محسوب می‌شود.

گوگل که عنوان چهارم این لیست را به خود اختصاص داده نیز در جریان افزایش فعالیت کارمندان در شرکت، اقدام گسترده‌ای انجام داده است. شرکت گوگل که طی سال‌های اخیر رشد بسیار قابل‌ملاحظه‌ای داشته است، مرکز ورزشی و مرکز مراقب از کارمندان را دایر کرده است. این شرکت بر اساس قوانین داخلی خود به هر یک از مهندسان امکان می‌دهد 20 درصد زمان خود را به انجام پروژه‌های دلخواه اختصاص دهند. شرکت گوگل اعلام کرده است که تا پایان سال جاری میلادی هزاران کارمند جدید را استخدام خواهد کرد.

در بین 10 شرکت برتر دنیا برای کار کردن، نام شرکت فناوری NetApp در این لیست به چشم می‌خورد. این شرکت در سال گذشته بخشی از کارمندان خود را اخراج کرد. اما مرکز Fortune نحوه جدایی کارمندان از این شرکت را مورد تمجید قرار داده است.

در جریان جدایی کارمندان NetApp، مدیران ارشد این شرکت فعالیت خود را از راه‌دور دنبال کردند و در مقابل، بسته‌های مالی و خدماتی گسترده‌ای در قبال جدایی آن‌ها از سازمان در اختیارشان گذاشته شد.

آن دسته از کارمندانی که به فعالیت خود در این شرکت ادامه دادند، بخشی از سهام شرکت را دریافت کردند تا در منافع شرکت شریک باشند و سود مالی بیشتری به‌دست آورند. پیش‌بینی شده است که در سال جاری 225 موقعیت شغلی جدید در این شرکت ایجاد شود.

شرکت سیسکو نیز که رتبه شانزدهم این لیست را از آن خود کرده، شرایط ایده‌آلی برای کارمندان فراهم ساخته است. این شرکت هم‌اکنون یکی از گسترده‌ترین خدمات مراقب از کارمندان در آمریکا را ارایه می‌دهد و دو مرکز با گنجایش 800 کودک را برای نگهداری از فرزندان کارمندان راه‌اندازی کرده است.

بر این اساس، کلیه کارمندان می‌توانند فرزندان خود را به محل کار ببرند و آن‌ها را در فضایی مناسب قرار دهند تا کلیه مراقبت‌های لازم از فرزندشان به‌عمل آید. والدین همچنین می‌توانند حین کار کردن از طریق رایانه‌های خود فرزندشان را به صورت مستقیم زیرنظر بگیرند.

سیسکو هم‌اکنون 37 هزار و 276 کارمند دارد و پیش‌بینی شده که نرخ افزایش کارمند در این شرکت طی سال جاری تقریبا سیر خطی را دنبال کند.

گفته شده است که تا پایان سال جاری میلادی 595 موقعیت شغلی جدید در شرکت سیسکو ایجاد شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed