تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: یکشنبه، 4 بهمنماه 1388  

 

خروج رسانه‌های خبری خارجی از ژاپن

 
 

خروجی‌های رسانه‌یی بزرگ خارجی در اقدامی که نشانه‌ای از مشکلات مالی خانگی در زمان درگیری این صنعت با کاهش درآمد تبلیغاتی است، ژاپن را ترک می‌کنند. 

 
 

خروجی‌های رسانه‌یی بزرگ خارجی در اقدامی که نشانه‌ای از مشکلات مالی خانگی در زمان درگیری این صنعت با کاهش درآمد تبلیغاتی است، ژاپن را ترک می‌کنند.

به گزارش ایسنا، ناظران خاطرنشان می‌کنند که ژاپن نیز جذابیتش را به عنوان یک کشور ارزشمند خبری در آسیا از دست داده و اکنون چین مکان جذابی به شمار می‌رود.

در جدیدترین مورد تعطیلی فعالیت در ژاپن، مجله خبری تایم ماه گذشته شاخه تحریریه‌اش در توکیو را بست. سال گذشته نیز نیوزویک بخش تحریریه‌اش را در توکیو تعطیل کرد در حالیکه کارمندان نیوزویک پس از اعلام خریداری شدن این مجله توسط بلومبرگ در اکتبر گذشته، با این سرویس خبری مالی ادغام شدند.

در میان روزنامه‌ها نیز نیویورک تایمز، واشنگتن پست و لس‌آنجلس تایمز به‌طور چشمگیری نیروهای خود را در ژاپن کاهش داده‌اند.

ناظران معتقدند که دلیل بزرگ برای کاهش نیرو در این کشور، کاهش درآمد تبلیغاتی در خانه است که بخشی از آن به دلیل تاثیرات بحران مالی جهانی و بخشی دیگر به دلیل روی آوردن فزاینده مصرف‌کنندگان به اینترنت بوده است. اما بر اساس گزارش ژاپن تایمز، دلایل دیگری نیز برای خروج رسانه‌های خارجی وجود دارد که در ژاپن ریشه دارند.

دومین دلیل خروج این رسانه‌ها کاهش توان مالی ژاپن است. رسانه‌های خارجی به طور فزاینده علاقه بیش‌تری به چین پیدا می‌کنند و دفاتری را در این کشور تاسیس می‌کنند، در حالیکه همزمان از ژاپن خارج می‌شوند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed