تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: شنبه، 3 بهمنماه 1388  

 

آمریکا، چین و ژاپن بزرگترین بازارهای جست‌وجو

 
 

بر اساس جدیدترین گزارش کام اسکار، استفاده از موتورهای جست‌وجو همچنان به سرعت در حال گسترش است به طوری که جست‌وجوهای جهانی در سال 2009 با رشد 46 درصدی، نزدیک به دو برابر افزایش یافتند.  

 
 

بر اساس جدیدترین گزارش کام اسکار، استفاده از موتورهای جست‌وجو همچنان به سرعت در حال گسترش است به طوری که جست‌وجوهای جهانی در سال 2009 با رشد 46 درصدی، نزدیک به دو برابر افزایش یافتند.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش سالانه این شرکت از رشد موتورهای جست‌وجو، کاربران اینترنت در سطح جهانی 131 میلیارد جست‌وجو در ماه دسامبر انجام دادند که بیش از چهار میلیارد در روز، 175 میلیون در ساعت و 29 میلیون جست‌وجو در دقیقه محسوب می‌شود.

طبق این گزارش، آمریکا با داشتن سهم 17 درصدی از جست‌وجوهای جهانی، بزرگ‌ترین بازار جست‌وجو باقی مانده و به‌دنبال آن چین، ژاپن و انگلیس قرار دارند. همچین روسیه با دو برابر شدن تقریبی جست‌وجوهای اینترنتی، بزرگ‌ترین رشد را در سال 2009 داشته و به‌دنبال آن فرانسه و برزیل بوده‌اند.

بنا بر این گزارش بینگ، کسب‌وکار جست‌وجوی مایکروسافت را با بالا بردن سهم این شرکت رونق داده است به طوریکه جست‌وجوهای آن 70 درصد رشد داشته است اگرچه همچنان سهم اندکی از کل جست‌وجوها را در اختیار دارد.

گوگل با 87.8 میلیارد جست‌وجو در ماه دسامبر و داشتن 67 درصد سهم از کل جست‌وجوها، جایگاه برترش را حفظ کرده در حالیکه سایت‌های یاهو با داشتن هفت درصد از کل جست‌وجوها در مکان دوم قرار گرفته‌اند.

موتور جست‌وجوی چینی بایدو با سهم 6.5 درصدی، سومین موتور جست‌وجوی پراستفاده جهان بوده و سایت‌های مایکروسافت با سهم 3.1 درصدی پس از آن قرار دارند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed