تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: پیامک

تاریخ ارسال: شنبه، 3 بهمنماه 1388  

 

تشریح دلایل اختلال پیامک در برنامه ۹۰

 
 

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات در تشریح دلایل اختلال پیامک در برنامه 90 که مورد اعتراض طرفداران تراکتورسازی تبریز قرار گرفت با بیان اینکه 5 تا 6 مرکز SMS در کشور وجود دارد گفت: این مراکز سرویسهای لازم را ارائه می دهد از این رو اختلالات مربوط به این حوزه مربوط به شهر یا منطقه خاصی نیست.  

 
 

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات در تشریح دلایل اختلال پیامک در برنامه 90 که مورد اعتراض طرفداران تراکتورسازی تبریز قرار گرفت با بیان اینکه 5 تا 6 مرکز SMS در کشور وجود دارد گفت: این مراکز سرویسهای لازم را ارائه می دهد از این رو اختلالات مربوط به این حوزه مربوط به شهر یا منطقه خاصی نیست.

داود زارعیان در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه مراکز SMS مانند مراکز تلفن نیست اظهار داشت: در کل کشور 5 تا 6 مرکز SMS در کل کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه احتمال اختلال همواره وجود دارد، افزود: این مراکز کلیه خدمات مربوط به حوزه SMS را برای کل کشور ارائه می دهند و اختلالاتی که در این زمینه ایجاد می شود مربوط به حوزه و یا شهر خاصی نمی شود.

زارعیان ادامه داد: این تعداد مرکز SMS کل کشور را تحت پوشش دارند و احتمال اختلال در هر منطقه ای وجود دارد.

مسابقه پیامک برنامه تلویزیونی 90 که با اجرای عادل فردوسی پور پخش می شود در هفته گذشته به پرطرفدارترین تیم لیگ برتر کشور اختصاص یافت. در این نظرسنجی که دوشنبه شب گذشته برگزار شد نزدیک به 2 میلیون و 500 هزار نفر با ارسال پیامک به برنامه 90 از بین گزینه‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، سپاهان، شاهین بوشهر و سایر تیم‌ها یک گزینه را به عنوان تیم محبوب خود انتخاب کردند.

در پایان تیم پرسپولیس با کسب 51 درصد از آرا عنوان پرطرفدراترین تیم فوتبال ایران را به خود اختصاص داد و تیم‌های استقلال با 33 درصد آرا و تراکتورسازی با 11 درصد آرا به ترتیب دومین و سومین تیم پرطرفدار ایران شدند. همچنین در این نظرسنجی تیم‌های سپاهان و شاهین بوشهر به ترتیب با کسب 3 و یک درصد آرا دیگر تیم‌های پرطرفدار فوتبال ایران شدند. از بین نزدیک به 2 میلیون و 500 هزار شرکت کننده، یک درصد نیز به سایر تیم‌ها رای دادند.

این نظرسنجی مورد اعتراض طرفداران تیم فوتبال تراکتورسازی قرار گرفت به نحوی که علاقمندان به این تیم نسبت به اختلال SMS انتقاد کردند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed