تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: جمعه، 2 بهمنماه 1388  

 

نیمی از کاربران «گوگل نیوز» تنها تیتر اخبار را می‌خوانند

 
 

نزدیک به نیمی از کاربران گوگل نیوز بدون اینکه برروی لینک وب سایت‌های روزنامه کلیک کنند، تنها تیتر اخبار در این سایت خبری را به‌صورت سطحی می‌خوانند. 

 
 

نزدیک به نیمی از کاربران گوگل نیوز بدون اینکه برروی لینک وب سایت‌های روزنامه کلیک کنند، تنها تیتر اخبار در این سایت خبری را به‌صورت سطحی می‌خوانند.

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی جدید، 44 درصد از بازدیدکنندگان گوگل نیوز تیتر اخبار را بدون دسترسی به سایت‌های روزنامه مرور می‌کنند و تنها 30 درصد اعلام کرده‌اند از گوگل برای یافتن اخبار استفاده نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند از سرویس‌های جست‌وجوی دیگر استفاده کرده یا مستقیما به سایت‌های ناشران خبری بروند.

همچنین 12 درصد اظهار کرده‌اند از گوگل برای رفتن به یک سایت خبری استفاده و سپس از قابلیت جست‌وجوی آن برای یافتن گزارش‌های خبری دیگر بهره می‌گیرند، در حالی که 14 درصد برای یافتن گزارش‌های روزنامه‌های دیگر به گوگل بازمی‌گردند.

به نظر می‌رسد یافته‌های بررسی Outsell Inc دلایل بیش‌تری را برای ناشرانی مانند نیوزکورپ روپرت مرداک فراهم کند که گوگل و سایر سایت‌های گردآوری خبر را برای لینک کردن به اخبار آن‌ها بدون دادن سهمی از درآمد تبلیغی‌شان، مورد انتقاد قرار داده‌اند.

گوگل در گذشته به انتقادهای روپرت مرداک و سایرین پاسخ گفته و اعلام کرده حدود صد هزار کلیک در دقیقه به وب سایت‌های رسانه‌یی ایجاد و درآمد تبلیغی برای خروجی‌های خبری فراهم می‌کند.

به گفته تحلیلگران Outsell، در میان سایت‌های گردآوری اخبار، اقدام گوگل بر صنعت روزنامه ضربه ویژه‌ای زده و با اینکه تا اندازه‌ای ترافیک به روزنامه‌ها هدایت می‌کند اما سهم قابل توجهی را از آن‌ها دور می‌کند.

شرکت Outsell که خدمات پژوهش و توصیه برای صنایع نشر و اطلاعات فراهم می‌کند، در بررسی سالانه کاربران خبری، دو هزار و 787 مصرف‌کننده خبری را مورد نظرسنجی قرار داده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed